vineri, 16 august 2019

Jurnalul unei femei simple






Pentru astazi
16 august, orele pranzului

Afara
O temperatura placuta dupa atata canicula.

Ma gandesc:
Cum ar fi sa pot retrai copilaria odata cu copiii mei, dar diferit.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca Dumnezeu m-a ajutat cand am avut nevoie, ca mi-a dat si imi da puteresa trec cu bine peste cele mai urate zile din aceasta luna.

Din bucatarie:
Frigarui, salata de castraveti si masline, cafea si struguri. Ce combinatie!


Imi plac:
Florile. Cele mai colorate si vii!

Ce mai mesteresc:
Amenajarea coltului de studiu a fiicei mele pentru la toamna.

Ceea ce astept:
Sa revad locurile tineretii mele. Deja ma consider batrana si asta nu e bine. 

Ce nu-mi place:
 Sa pierd si sa ratacesc lucruri.

Citesc:
Tine-ti gura -Karen Ehman.
Blogul Irinei: cand-ti-se-intampla-vreo-ispita  din care va impartasesc un fragment frumos:
,,Cand norul si furtuna ispitelor vin asupra noastra si ne acopera, ni se pare ca Dumnezeu ne-a parasit.Insa Dumnezeu Cel Drept nu ne paraseste nici intr-un astfel de intuneric, ci ne pazeste cu puterea Lui cea tainica.
,,Dar credincios este Dumnezeu; El nu va ingadui ca sa fiti ispititi mai mult decat puteti, ci odata cu ispita va aduce si scaparea din ea, ca sa puteti rabda,,    1 Corinteni 10:13

Ma uit
La un speech pe youtube: Wayne Dyer - Perceptia asupra lucrurilor

Pentru saptamana viitoare:
As vrea sa reusesc sa incep sa scriu si sa incep un studiu profesional de reimprospatare a informatiilor din domeniu in care lucrez. Sa incep cu copiii sa facem o mica recapitulare pentru inceperea noului an scolar, o jumatate de ora pe zi.

Ascult:





Citatul zilei:
Daca introduci gunoi, rezultatul va fi tot gunoi. 
Adica daca ne hranim mintea cu gunoi cultural gen divertisment sau media sociala va reflecta in ceea ce face si spunem. Preluat din cartea "Tine-ti gura de Karen Ehman:.

O fotografie:
Cerul in seara zilei de 15 august:
 


Cateva ganduri:
In cele cateva zile libere timp pentru cafea si un film bun, meditatii asupra la ceea ce fac si gandesc, o plimbare la aer curat si o muzica buna.
Cafeaua sa nu lipseasca nicio zi pentru ca durerea de cap da navala la orele amiezii.
O sarbatoare trista dar si frumoasa. Momente speciale si frumoase.


2 comentarii:

  1. pare foarte interesanta cartea Tine-ti gura de Karen Ehman, chiar as vrea s-o citesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dorinta frumoasa ai! Stii am fost invatati gresit ca trebuie sa renuntam la varstele noastre mai mici. E ca si cum am renunta la parti din noi. Asa ca retraieste copilaria in fiecare zi... si sarbatoreste fiecare varsta:).

    Din septembrie si eu mi-am propus sa fac o multime de lucruri. De doua deja am inceput usurel sa ma ocup, sa le pregatesc: sa reiau studiul la japoneza si organizez o provocare creativa pe 13 teme pe Provocari Verzi (din septembrie in noiembrie). Vom salva papusi si vom incerca sa atragem atentia asupra multor lucruri pe care le-am putea schimba in bine.
    Te invit si pe tine daca vrei sa ni te alaturi :).

    Pupici cu drag si o saptamana miiiinunata :)

    ps: ce frumos era cand ma pregateam pe vremuri de inceperea scolii... mai ales in clasele primare :D.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...