duminică, 12 mai 2019

Jurnalul unei femei simple


Pentru azi,
Duminica, 12.05.2019
Orele diminetii, o cafea in fata, un iaurt cu nuca si un joc cu cartoane

Afara,
Ceva mai cald, soare, fara vant

In bucatarie,
Vase spalate, miros de cafea, paine prajita, cascaval şi rontaieli pentru copii.

În casă,
Ordonat, birouri curate, adunate hainutele de la uscat,  ghiozdane aranjate, liniste si pace in rest sa fie.

Ascult:



Intenţionez
Sa fiu mai calma si mai relaxata, sa finalizez proiectul la care lucrez de ceva vreme. Sa plantez ceva iar in ghivece.

Ma gîndesc:
Cum trec zilele şi parcă nu apuc sa fac tot ce imi propun. Parcă fuge timpul când vine vorba de citit, studiat şi scris. Prea multe treburi administrative mă copleşesc uneori, prea multe drumuri la doctori diverşi. Abia aştept cumva să vină vacanţa copiilor. 

Îmi doresc:
Enorm sa reuşesc sa duc copiii la munte in acest an, măcar un weekend daca nu mai mult. Îmi doresc mult să scriu mai mult şi mai des, în ultima perioadă nu am mai avut vreme de scris deloc.


Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ce am în acest moment.


Aştept cu nerăbdare:
 Încerc să nu mă mai gândesc la ce urmează, să trăiesc momentul actual.

Îmi place:
Să citesc, să caut lucruri noi, cărţi, file vechi,

Nu-mi plac:
Oamenii care se prefac şi mint.

Săptămâna care a trecut:
Încărcată emoţional, mici incidente, epuizare fizică din cauza programului.

Ieri:
Obositoare. Răceli, drumuri, teme, joacă, puţin tv, puţin calculator şi mai multă agitaţie.

Azi:
Joacă cu copiii, relaxare, odihnă, treaba doar ce trebuie musai musai.

Planuri pentru săptămâna ce urmează:
Programări la doctori, terapie cu băiatul, achiziţii de carte nouă de suflet, sa citesc mai mult.

Alte intenţii:
Să reiau studiile după aceasta perioadă agitată cu copiii.


Motivationale:
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...