sâmbătă, 4 mai 2019

Jurnalul unei femei simple


 jurnal adus in blogosfera romaneasca de taniusa
 

Sambata
orele 11,30

Afara
Cer noros. Ceva mai cald, putin vant si o mica raza de soare la orizont.

Ma gandesc
Cum sanatatea mea nu ma lasa sa ma bucur de viata asa cum trebuie!

Sunt recunoscatoare
Ca am reusit sa am o vacanta relativ mai buna ca celelalte vacante!

Din bucatarie
Miros de cafea, paine prajita si cascaval.

Imi plac
Momentele in care surprind momentele frumoase prin fotografiere.

Ce mai planuiesc:
Sa termin de studiat. Sa citesc mai mult din Biblie. Sa fiu mai atenta cu ce mananc. Sa infiintez o noua rubrica pe blog legata de un autor, o carte, o biblioteca, stiu si eu ceva legat de luema cartilor.

Citesc:
Mai citesc psalmii, din Martin Eden si ceva articole de prin ziarele online.

Un site descoperit:
Holisterapia 
 de unde am preluat o frumoasa rugaciune:
Rugaciunea serenitatii:

DOAMNE DĂ-MI PUTEREA DE A ACCEPTA
LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA,
CURAJUL SĂ SCHIMB LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA
ŞI ÎNŢELEPCIUNEA DE A FACE DIFERENŢA

Dă-mi
Puterea (calmitatea) de a accepta (de a tolera fără să cer să nu fi existat) lucrurile (problemele mele practice, adversitățile și problemele emoționale rezistente) pe care nu le pot schimba,
Curajul (determinarea) să schimb lucrurile (problemele mele practice, adversitățile şi problemele emoționale rezistente) pe care le pot schimba
Şi înţelepciunea de a face diferenţa.

Ce carte imi doresc sa cumpar:



Recomand:
Atentie si rabdare in tot ceea ce faceti.

Ceea ce astept:
Sa dau de cap la problemele mele cu sanatatea, mai ales cu stomacul.

Ma uit la:




Pentru saptamana viitoare:
Incepe o noua perioada de munca, scoala si alte proiecte. Urmatoarea vacanta e destul de departe. Luni se reia nebunia, programul de trezit iar de dimineata, ghiozdane, rutine si drumuri. Incerc sa refac programele si orarele.

Un citat pentru astazi:
Multumeste-te cu ce ai pentru ca Dumnezeu sa iti dea si mai mult atunci cand nu te astepti.

O fotografie:





Se zareste printre ramurele din Parcul Izvor Casa Poporului si Catedrala, inca in constructie. Un loc preferat al meu si al copiilor.


2 comentarii:

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...