sâmbătă, 2 martie 2019

Mozaic de februarie


De la Irina mozaicul-lunii-februarie-2019 am preluat si eu in acest an ideea. Pe blog nu am mai scris de o luna si ceva pentru ca am avut nevoie de o pauza de scris.Pana si  bloggeri cei mari si profesionisti o iau. Despre ce am facut in mare luna aceasta, tragand linie as putea sa scriu ca a fost o luna interesanta.

Aceasta luna friguroasa si geroasa nu mi-a adus foarte multe realizari profesionale, impliniri sau bucurii foarte mari. Insa, a fost una din cele mai importante luni din viata mea. O luna misterioasa si plina de multe momente asemenea fetelor care scriu in blogosfera.
O luna plina de decizii intelepte. 
Forografiile de mai sus, o parte din ele sunt postate, practic reflecta activitatile lunii februarie. Imaginile sunt din Parcul Titan, Muzeul Scolii de Arhitectura Ion Mincu, Un suvenir de la Muzeul National de Istorie, cateva plimbari arhitecturale, articole din ziare pentru ca am inceput sa citesc si sa cumpar din nou ziare si reviste. 
In concluzie, o luna de pauza extraordinara in care m-am regasit pe mine, mi-am regasit acea stare de bine pierduta pana in februarie. Vremea a fost si ea si buna si rea. O luna necesara si binevenita.
Carti nu am mai cumparat in acest an si nu stiu daca voi mai cumpara prea curand pana nu reusesc sa fac spatiul potrivit pentru depozitarea cartilor acasa. 
Sa ne citim cu bine si mai frumosi la suflet!



2 comentarii:

  1. Mi-a placut acest gen de pauza. Este foarte binevenita uneori!
    O incarcare a bateriilor sufletului aparte!
    Sa-ti fie cu folos!
    O seara placuta si o saptamana frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga mea.
    Primavara frumoasa si minunata in suflet si in case!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...