sâmbătă, 9 februarie 2019

Jurnalul unei femei simple


Sambata
orele 10,30

Afara
E mai racoare, un pic de soare, norisori rasfirati pe cer.

Ma gandesc
Cum a trecut o luna din acest an in care nu am facut prea multe chestii prin casa.

Sunt recunoscatoare
Ca am reusit sa imi iau inima in dinti si sa merg la dentist!

Din bucatarie
Miros de cafea, cereale, ciocolata

Imi plac
Momentele in care imi revine zambetul pe buze, momentul in care imi imbratisez copiii!

Ce mai planuiesc
Ca in aceasta luna sa fiu mai organizata fata de luna ianuarie. Mi-am scos la imprimanta un planificator sa ma ajute in acest sens.

Citesc
Momentan am luat o pauza perioada asta, insa intentionez sa termin cartea lui Doina Rusti, Manuscrisul fanariot.

Recomand:
Despre biblioteca si carti

Ceea ce astept:
Sa reusesc sa duc la final tot ce am pus pe lista.

Ma uit la:



Pentru ca in ultima vreme centrul universului meu se mutase asupra cuiva si brusc m-am trezit data la o parte, asa ca a trebuit sa fac ceva, un efort urias de a reveni cu picioarele pe pamant pentru ca am o viata a mea, un job si doi copii, chiar daca sunt divortata nu am voie sa imi pierd capul dupa nimeni niciodata!

Pentru saptamana viitoare:
Sa ies la fotografiat si sa merg la o expozitie care e acum la Teatru National. Ma gandesc la mine foarte mult cum sa  fac ca aviata mea sa aiba ca centru de greutate doar pe mine si restul pe langa pentru ca daca eu sunt bine vor fi si restul pe langa mine.

Un citat pentru astazi:
Ce nu iti place tie, altuia nu face. o vorba din popor

O fotografie:




Lumea nu se prabuseste daca o zi din viata ta te ocupi mai mult de tine si de casa ta. Lumea ramane la fel si a doua zi, tot la fel merg treburile, chiara daca tu azi esti tu si pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...