marți, 5 martie 2019

Fiecare zi sa fie una aparte

Toane si fite are luna martie.
Un inceput minunat si bine conturat are acest inceput de martie pentru mine, fireste cu toane in ale vremii. Vine ploaie si vine soare. vant si frig.
Printre picaturi am reusit sa imi strecor in program si o plimbarica. Mi-am zis, incepand din aceasta luna obligatoriu o iesire in fiecare saptamana. Nici nu mai ezit, nici nu mai incape vreo discutie.

Pentru ca fiecare zi la serviciu imi ofera mereu cate o informatie, o carte si un moment de respiro, azi am aflat cine a fost Nikos Kazantzakis, unul dintre cei mai tradusi autori greci.
Un scriitor cu o biografie interesanta.
Autorul unei carti care a stat la baza realizarii celebrului film Zorba Grecul, un film despre viata, un film excelent!

Ziua de azi mi-a adus multe impliniri sufletesti.

Sa cautam asadar filmul Zorba Grecul, insa din pacate am dat de piesa de teatru.





Si un articol bunicel:
 creatorul-personajului-antologic-zorba-grecul-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...