duminică, 24 martie 2019

Jurnalul unei femei simple



                Jurnalul gazduit de Corcodusha  


Pentru astazi
24 martie, orele diminetii

Afara
Soare, cer senin partial.

Ma gandesc
Cum timpul trece mult prea repede. Simt asa o presiune a timpului in anumite zile a saptamanii.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca Dumnezeu a izgonit oamenii care nu imi voiau binele. Si ca am avut oamenii in viata mea care m-au ajutat atunci cand am avut nevoie.

Din bucatarie
Miros de cafea, omleta si budina de vanilie.

Imi plac
Florile colorate si naturale.

Ce mai mesteresc
Modificari in casa a mobilierului. Timpul sa fac un retetar. Sa vedem cu ce voi incepe.

Ceea ce astept
Sa trec cu bine de perioada asta ciudata. Ba e rece, ba e cald, ba mi-e somn, ba nu pot dormi.

Ce nu-mi place
Trezitul de dimineata, il detest!

Citesc
citateortodoxe.ro

Ma uit
La ciclism pe Eurosport 1

Pentru saptamana viitoare
Sa rezolv anumite probleme legate de sanatate, controale si vizita la dentist.

Ascult:

Uimitor cum un solist legendar, din pacate in anul 2010 a fost rapus de cancer, si-a inceput cariera cu astfel de melodii:
 



Citatul zilei
Nu lasa pe maine ce poti face azi.

O fotografie
E mai veche, de anul trecut din luna martie.
 Era multa zapada, frig si ger


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...