joi, 14 martie 2019

Conecteaza-te cu natura mai des

Calator prin viata. Calator prin orasul agitat ne azvarlim printre oameni privirea. Ne mutam cu totul in ecranele telefoanelor, uitam sa mai privim in jurul nostru. Mergem pe strazi, uitand ca exista si un pom, un muzeu, un pom, un parc sau o statuie. Prea putine iesiri in natura si mai multe ore petrecute in casa in fata ecranelor, fie jocuri, fie tv sau calculatoare.
Ne uitam la tot felul de emisiuni, la tot felul de polemici sau alte discutii virtuale fara rost in final.

Ce ne aduce valoare?
Ce te relaxeaza?
Ce te umple de bucurie?
Ce te face sa fii mai linistit?

Minute in sir petrecute fara rost in fata unui ecran tacut. Dincolo de virtual exista si o alta viata. 
Traim si iubim virtual.
Traim si gandim doar in virtual
Am uita sa socializam in real. Am uitat sa citim pe hartie, acum evm e-read-uri. Am uitat sa facem un plan pe hartie. Il facem pe calculator. Am uitat sa ne plimbam prin parcuri. Nu mai stim sa ne respectam. Nu mai stim sa fim empatici, loiali si sociabili. Am uitat sa ne conectam cu natura mai des.



Parca timpul sta pe loc si ne strica cultura, ne strica ceea ce alti inaintea noastra au construit cu pretul timpului si sanatatii lor.

Alege mersul in aer liber fara ecrane!

Intalneste-te cu tine.
Alege sa te vezi cu prietenii!
Alege sa mergi in natura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...