miercuri, 7 noiembrie 2018

Provocarea continua si in aceasta luna...

Dragii mei, luna trecuta am avut bucuria sa particip la o provocare lansata de Irina de la Dulce Casa Caminul-tau-un-colt-de-rai incheierea provocarii. 
O provocare care mi-a schimbat cumva si atitudinea destul de mult fata de anumite lucruri si persoane. Poate ca schimbarea era ea deja in proces dar se desfasura prea lent. 
Insa, cert este un lucru ca nimic nu a fost in zadar. Lasand la o parte ca Irina premiaza pe cei implicati, premiul cel mai frumos este acela ca am reusit sa ma regasesc pe mine si sa ma adun cumva din haosul in care pluteam acum o luna si ceva. Pe langa asta si ceea ce se numeste validarea propriei persoane.
De aceea am decis ca aceasta provocare eu sa o continui si sa nu las ceea ce am inceput luna trecuta ca si cum nu a fost si nu a existat.

Sigur, m-am apropiat mult de religie, de Dumnezeu si de multe lucruri simple. 
Avem mult de lucrat cu noi. Ceea ce e pe cale de disparitie este educatia. Pentru ca sa fie bine, curat si ordine inainte de toate avem nevoie de reeducare.
Sa-ti aperi valorile tale, patrimoniul tau ai nevoie de educatie mai ales.

Imi place sa scriu si am multe lucruri de scris in aceasta saptamana, noutati si evenimente de cultura.
Mai am si ceva de prezentat pe blog, insa mai spre jumatatea lunii. 

Obiceiurile lunii octombrie vor continua.
Fiind miercuri azi, mi-am amintit si de provocarea Miercurea fara cuvinte... o mai sar din cand in cand...

Gasesc momente de bucurie si liniste in scris, fotografiat si citit lucruri minunate, simple si fara artificii.

Azi va impartasesc bucuria ca fiica mea ii place sa deseneze. 
Vedeti fotografia in urmatoarea postare.

Un comentariu:

  1. ma bucur ca vei continua provocarea!nu am primit mailul tau.Vrei sa-l mai trimiti odata?pupici

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...