miercuri, 24 octombrie 2018

Puterea credintei, puterea cuvintelor

Puterea credintei vine din suflet, iar puterea cuvintelor ne conduc spre multe din realiyarile si esecurile noastre.
Cuvnte goale sau banale au uneori puteri nebanuite. Sa ne alegem cu grija cuvintele.
Puterea de a cred in noi, in a face anumite lucruri si a nu te lasa dus de valul pesimismului celor din jur si de a nu cadea in capcana manipularilor zilnice.
A stii sa te opresti si a cugeta in liniste. Moment, aducator de forta si putere in suflet obosit de agitatia cotidiana.

Masura cuvintelor si faptelor sta in atitudinea nu foarte zgomotoasa a comportamentului de zi cu zi.

Pentru ca dimineata am vazut luna plina de la geam, un moment de liniste si uimire, am recurs la a medita la tot ce se intampla in gandurile mele. Este foarte greu sa inteleg trecutul in sine si atunci am gasit de cuvinta sa ma opresc doara supra prezentului, mai cu seama si la planurile de viitor fara a le mai amesteca pe cele din trecut. Redifinirea actualului pezent sta in puterea mea de a crede in forta mea si puterea cuvintelor folosite in meditatie.

Pentru ca se apropie o sarbatoare nu foarte prietenoasa si placuta mie, incerc sa nu absorb agitatia care va urma, sa incerc sa ma tin departe de ea si cu tot ce implica. Din pacate, la scoala copiii sunt incurajati sa tina aceasta sarbatoare. Ma indoiesc ca voi putea pe copii sa-i tin departe de asemenea sarbatoare, zic eu artificiala in esenta ei.

Fiti frumosi in suflet si placuti. Adunati-va putere si incredere pozitiva.

S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...