luni, 22 octombrie 2018

Luni - a patra din octombrie

A inceput o noua spatamana. Un weekend lamentabil din punctd e vedere moral.
M-am plans, compatimit si miorlait. Eu cu mine. Dar azi gata, e luni si incepem o noua saptamana.

Saptamana asta am declarat-o saptamana ordinii in ganduri. Cel mai probabil ca va fi foarte greu, dar zic eu nu imposibil.
Primul pas pe care l-am facut este acceptarea a ceea ce s-a intamplat in trecut. Sigur, nu e usor sa accepti anumite esecuri. Important este sa nu se mai repete.

Tema de azi este revenirea in cercetare si documentare.
Asta implica reluarea cititului, studiatului si invatatului a unor lucruri poate uitate sau niciodata invatate.

Prescurtarea este eliminarea ignorantei.

O resursa foarte buna pentru aprofundarea unor subiecte nu sunt doar cartile din biblioteca, fie ea electronica sau traditionala ci si planificarea traditionala inspirata din cea electronica.
Sute de surse inspirationale ne stau la dispozitie pe internet:
Am gasit ceva interesant: how-to-organize-your-planner

In aceasta saptamana voi o serie de decizii privind stilul de viata si mai ales lucrurile care ma pot scoate si trage din trecutul nu prea impresionant si frumos.

Luni
Decizia reluarii studiului individual.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...