sâmbătă, 13 octombrie 2018

Jurnalul unei femei simple


Azi
13.10.2018

Afara
O sambata cu racoare placuta, un rasarit mirific pe care nu am reusit sa-l fotografiez. Doi copii somnorosi mergand agale pe langa mama lor, asteptand cuminti la semafor. O punga cu jucarii dusa cu greu de unul din copii. O zambareata care eclipseaza cerul inca in mare parte acoperit cu nori.

Ma gandesc
Ca as putea dimineata sa fac un pic de gimnastica, nu ar strica.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca am trecut saptamana fara prea mari incidente.

Din bucatarie...
Cafea, iaurt cu musli si piscoturi.

Ce mai mesteresc...
Lucrez cu mine si la stilul meu de viata. Sunt constienta ca e de durata.

Citesc:
Am stat putin departe de lumea cartilor in ultmile zile.

Imi doresc... 
Sa fiu mai consecventa in actiunile mele si mai drastica putin cu mine la anumite lucruri.

Am invatat...
Ca poti alege ce sa construiesti si ce sa planifici. Sa-ti gasesti momente de liniste cu tine, doar daca vrei cu adevarat.


Ascult:




Imi place:
Sa primesc imbratisari de la copiii mei.

Un comentariu:

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...