sâmbătă, 13 octombrie 2018

Din seria: conferinte si conferinte

De ceva vreme ma tot straduiesc sa ajung si eu la conferinte. Din cauza programului de la munca nu am reusit sa ajung la niciuna...asadar, fara sa vreau am regasit inregistrarile pe youtube.
Sunt foarte multe, insa trebuie sa fii maia les pasionat de un anumit domeniu.
Pentru ca interesul spre Bizant continua si acum, am zis sa nu abandonez cu totul chiar daca am terminat studiile.
Pentru cei care sunt pasionati spre istorie, bizant si cultura:
Daniel Barbu care a scris si a studiat foarte mult, aprofundand si acoperind multe laturi al acestui vast domeniu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...