luni, 4 iunie 2018

Obiceiuri noi

Un nou obicei pe care m-am gandit sa-l implentez este ca la prima ora cand ma trezesc este sa beau apa.
Tot am citit pe diverse bloguri ca ar fi sanatos dimineata inainte de a lua micul dejun sa bei apa.
Mi se pare ca era si o reclama la un moment dat la TV.

EXPERIMENT
O saptamana voi incepe sa beau apa dimineata.

Sa vedem ce efecte vor avea.

Un alt obicei pe care il trec pe lista, ca tot se apropie vacanta este sa incep sa citesc
Experimentul asta l-am mai incercat eu acum doi ani. A mers o perioada dar a trebuit sa-l intrerup din diverse motive.
Citesc minim 10 pagini zilnic.

Obiceiul sa fac gimnastica cateva minute dimineata
Asta chiar marea provocare a mea. Stiu si eu, poate scap de durerile de spate cu care ma confrunt de mult timp.

Doua ore zilnic sau o ora o petrecem in natura...sau afara in parc.... cumva sa fim afara departe de ecrane si tv.

Iata si o sursa de inspiratie:

cum sa ne organizam



sursa foto pinterest

O fotografie draga mie inca de pe vremea studentiei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...