sâmbătă, 16 iunie 2018

Jurnalul unei femei simple (6)



Jurnalul unei femei simple

Afara:
Dupa o noapte ploioasa, cateva zile caniculare, azi e mai racoare. 27 de grade 

Ma gandesc:
Cum sa imi impart rimpul de azi inainte. Voi avea mai mult timp liber. Va veni curand si concediul. Bucuroasa ca ma voi ocupa mai mult de copii si de mine!

Sper
Sa rezov problemele cu terapia baiatului. Sa trecem cu bine aceasta vara care abia a inceput. 

Citesc:
Brian Tracy - Incepe cu ce nu-ti place.... partea cu broasca nu prea mi-a picat bine... alt exemplu nu gasea?

Din locurile din care invatam:
Ca sunt oameni si oameni. Oricat ai incerca sa-i schimbi, eu cred ca, niciodata nu se vor schimba, se vor preface doar ca s-au schimbat.

Din bucatarie:
Miros de cafea si paine prajita.

Cu ce sunt imbracata:
Sport: tricou si pantalon scurt.


Mi-e dor de...
De un barbat capabil sa invinga totul pentru o femeie care il iubeste asa cum este el.

Imi doresc....
Sa imi fac in balcon o minigradina si un colt de relaxare pentru serile ce vor urma.

Sunt recunoscatoare:
Ca am reusit sa termin cei doi ani de scoala si am terminat lucrarea de scris. Baiatul a trecut in final clasa... si mă urmeaza se pare la mediile scolare, desi e mai inteligent decat eram eu la varsta lui. Bia a terminat cu bine gradinita. Finalmente, prima ei etapa din invatamant (ciclul gradininta) s-a incheiat foarte frumos pentru ea. A adunat amintiri frumoase, dar si cateva triste. Ea stie mai bine care or fi.

Ascult:
Soarta ei a fost deja peceltuita: canta, scrie.. bravo ei!



In casa:
E cam harababura de cand am primit o pisicuta. Saptamana ast am ramas in ruma cu toate treburile. A ofst o saptamana foarte grea si pentru mine, pentru copii. S-a incheiat cu bine, dar foarte obositoare.

As vrea...
Sa uit de trecut si sa traiesc doar in prezent cat pot! Sa las oamenii care mi-au ranit sufletul undeva in deşertul uitarii. Sa nu mai ascult nimic din ce e in trecut! Traieste in prezent!

Ce sa nu mai fac...
Sa nu ma mai mint... sa accept realitatea asa cum este ea...desi, speranta undeva poate sa existe, dar sa nu ne imbatam cu apa rece...

Ce sa nu mai pun la suflet...
 Vorbele oamenilor: ...esti nebuna, ati divortat si ati mai facut si doi copii.... Din pacate, nu eu am ales sa se intample asa, nu eu sunt de vina ca nu am fost femeia pe care a sperat fostul sot ca voi deveni... asa a fost sa fie, important ca cei doi copii sa nu aibe de suferit sa nu aibe traume, sa le fie bine si sa fie sanatosi.

O fotografie:
Noul membru al familiei, sa vedem cat rezista cu noi... Miţi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...