duminică, 27 mai 2018

Jurnalul unei femei simple

De la Corcodusa revin cu

Jurnalul unei femei simple


Duminica, 27 mai, orele diminetii

Afara
Inca e bine si racoare. Ma bucur de aceasta temperatura pana vine canicula.

Ma gandesc
Cat de greu a fost aceste luni ale anului. Lungi si obositoare. Cu peripetii de tot felul.

Mesteresc
Un proiect pentru concediu.

Din locurile din care invatam
Sa fim mai preocupati de lucrurile banale marunte dar mai frumoase, uitam de multe ori ca cele mai simple ne fac viata mai usoara.

Din bucatarie
Miros de cafea, iaurt şi tei pus la uscat.

Cu ce sunt imbracata
Pijamale roz

Citesc
De vreo 2 luni citesc o carte de duzina.... dar care m-a ajutat, culmea sa ies din depresie. Abia in concediu sper sa citesc o carte serioasa cum e Razboi si pace.
Anul asta si anul trecut am tocomandat carti de pe marele elefant dar nu am avut cand sa le citesc, abia de luna viitoare voi incepe serios sa lecturez.

Mi-e dor de...
Să fac o ieşire la munte.

Imi doresc....
Sa termin cu bine disertatia. Sa reyolv situatia scoalara a baiatului. Sa incheiem gradinita cu bine. Sa ne bucuram de vacanta din plin.

Sunt recunosatoare:
Pentru ca am resuit sa ajung la finalul celor doi ani de stusii masterale, tinand cont de ce viata ybuciumata am avut in sincron. 

Ascult:



Privesc:
In aer.... un film cu George Clooney... de cand nu am vazut un film si eu!!!!

In casa:
Liniste, desi copii nu dorm. Avem program de desene animate... Scooby Doo.

Unul din lucrurile mele preferate:
Sa gradinaresc... ieri am reusit sa plantez in jardiniera seminte de patrunjel.... sper sa se prinda.

Din planurile de weekend:
Sa finalizez cu corectura la lucrare, sa aranjez putin in dulap la haine.

Un citat:



O fotografie 
Parcul I.O.R.E.


O imagine mai veche in drum spre parc...






Un comentariu:

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...