duminică, 17 iunie 2018

Eleganta, neglijare sau nepasare?

Din trecut, nu am fost niciodata preocupata de imaginea mea.
Ma tot intreb de ce femeilor le plac sa se chinuie sa poarte tocuri. Ma uit mereu pe strada sau in metrou si observ cum multe femei cred ca, eleganta lor sta in tocuri.
Cand m-am pierdut, nu stiu...dar imi amintesc in urma cu mai bine de cativa ani ce simteam in timp ce purtam tocuri: ma dureau picioarele, uneori genunchii, simteam ca imi fortez muschii de la picioare, asa ca am renuntat de cativa ani buni sa mai port tocuri.
Nu stiu, daca acesta este motivul real pentru care am renuntat sa mai pot tocuri, poate ca da, poate ca nu...

Ma uit in jur si ma uit la mine: parca nu-mi pasa ca azi nu mi-am dat cu ruj si nici cu creion, desi am in geanta...de unde nepasarea asta si neglijenta asta...

Se spune ca eleganta unei femei nu vine doar din interior dar vine si din exterior, mai ales... nu putem schimba la peste 40 de ani o femeie care nu a fost deprinsa de mica cu aceste obiceiuri.

Un barbat poate sa te placa in toate felurile si sa nu-i pese daca azi te-ai dat cu parfum (nici asta nu mai obisnuiesc de ani de zile, desi am posibilitati sa cumpar la pret potrivit pentru bugetul casei).
Sunt multe lucruri de care ma agat in multe momente. Ma uit la lumea in care sunt eu si fostul sot. Parca e totul diferit si nimic la fel. Nimic nu se potriveste si nu se compara. E departe de ceea ce sunt eu.

Daca e sentimentul de vina ca nu am reusit sa devin o mica ,,diva,, e inca acolo viu asta nu e ok. Am momente cand as vrea sa arata si eu ca femeia X sau femeia Y, dar din pacate nu obisnuiesc si nu am deprinderile necesare sa arata ca ele.

Am lipsit foarte mult de pe blog si asta se reflecta mult in lipsa mea de atentie asupra imaginii mele.
Imi place ca am acest loc virtual creat de mine, poate ca nu e pe placul cuiva, nici nu cred ca place cuiva... am vazut cum e pe la vecinele mele blogerite, multe din ele m-au inspirat si ma motiveaza prin ceea ce posteaza si scriu. Am vazut ca rostul acestui locsor virtual este unul terapeutic.

Am experimentat tot felul de obiceiuri, unele au mers altele nu.
Experimentul cu bautul apei pe stomacul gol dimineata nu a avut rezultate bune. Stomacul meu nu a suportat chair zilnic paharul de apa. Aveam senzatia ca ma balonez, dar asta e alt subiect.

Unul dintre obiceiurile care nu l-am experimentat deloc pe blog este chiar acesta: eleganta, neglijare sau nepasare.
Nu stiu daca e bine sau nu, zilele trecute am vazut cate fotografii si filmulete cu mamici blogerite renumite de la noi, ca tot se apropie Social Media, eveniment urmarit de mine inca din anul 2014 unde am vazut acolo cat de elegante sunt mamicile, cat de elegante sunt cele celebre in lumea virtuala... Doamne, cum de reusesc sa se mai si aranjeze?
Eu seara pic de oboseala, de multe ori nu reusesc nici vasele de la cina sa le mai spal dar sa ma ocup de demachiere si alte asemenea.
Sigur, femeile au deprins un obicei de ingrijire ca si cum ar fi cel al stingerii luminii dupa ce ai terminat... cam greu la mine. Inca lucrez la sistemul fly lady de mult timp. Nici nu stiu a cata oara e de cand iau de la capat programul Baby steps.

Sincer, nepasare mai degraba care merge la brat cu neglijarea.

Fireste, un obicei prin Fly lady pe care mi l-am insusit cu brio este legat de rutina diminetii (primul lucru este sa ma pieptan si sa imi aranjez parul, sa ma spal pe fata... o fac instant) dar implementarea acestui obicei a durat mult pana am reusit sa-l insusesc.
Multe din obiceiuri pot fi implementate doar cu ajutorul exercitiu, repetarii acelui obicei insistent.









sursa foto: google image
femei celebre elegante

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...