sâmbătă, 28 aprilie 2018

Ultima sambata a lunii aprilie

Dupa un miliona de curse, fataieli, replici, maimutareli si tot felul de lucruri banale a saptamanii a venit si ultima sambata a lunii aprilie.
M-am trezit fara sa vreau dimineata. O dimineata in care as fi putut dormi si acum dar cafeaua aia nefacuta nu-mi dadea pace să mai dorm. Campionatul de snooker deruleaza neincetat pe Eurosport. Copii dorm bustean. Asa ca, de ce sa nu ma dau jos din pat?
Habar nu am cum ne vom petrece aceasta zi. In afara de obisnuitele rutine ale zilei, ceva deosebit nu stiu. Daca nu ploua, iesim la aer curat.
Parca voiam sa spal si niste geamuri azi la bucatarie. Fim-ea adora sa spalam impreuna geamuri, mai ales sa dea cu spray pe ele.  😆😉😉😀.  De ce? Nu stiu.Probabil activitatea in sine ca o face cu mami.
Se apropie cu pasi repezi finalul scolii, finalul gradinitei, finalul unor etape de viata.
Altadata eram asa de incantata sa vad cum se termina aceste etape, acum nu as putea sa scriu acest lucru. Parca ma apuca o nostalgie. Se termina gradinita, la toamna merge la clasa 0. Se termina cursurile mele masterale, se termina scoala traditionala a lui fi-miu , posibil la toamna sa mergem la scoala speciala.
Trecerea asta de la o etapa la alta cumva trebuie constientizată. Pentru ca ne trezim poate sau nu in stari ori de depresie ori de frustrare saa alte trăiri care nu ne pot lăsa să evoluăm.

Sa va bucurati de aceasta ultima sâmbătă a lunii aprilie. Se apropie luna mai. O luna minunata. Pe care eu o prefer din toate lunile anului.
Sa va bucurati de caspuni cat mai sunt pe piata.

Si de vremea frumoasa....
In cazul in care ati uitat de iarna recenta si viscolul ei minunat... intr-o seara cand am iesit de la serviciu am fotografiat cat am putut rezista unele locatii din Bucuresti. Cea de jos e una dintre ele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...