luni, 30 aprilie 2018

Rubrica miercurea fara cuvinte

Buna sa va fie ziua

Am citit pe foarte multe site-uri, mai ales mamicesti o rubrica frumoasa dar niciodata nu prea am inteles care e treaba cu ea.
Si cum miercurea e una din zilele mele preferate ale saptamanii, nu stiu de ce.... poate pentru ca lucrurile bune la mine s-au intamplat in genere miercurea, m-am gandit sa preiau si eu aceasta rubrica.
Inainte de o introduce pe blog, iata exact despre ce este vorba:

Am preluat de aici interviul si descrierea acestei rubrici.
/-miercurea-fara-cuvinte/

Ce e foarte interesant ca, daca Doamna nu ar fi comentat pe blogul meu la una dintre postari nici azi nu as fi aflat despre acest fenomen, joc sau o rubrica, cum doriti, cine cum si ce presupune.

Cand am inceput sa scriu pe blog, nu m-am gandit ca voi ajunge sa si interactionez cu alte persoane din blogosfera, cred ca am si evitat acest lucru mult timp.
Spatiul acesta mereu a reprezentat un spatiu de varsarea nervilor, frustrarilor si supararilor personale.
Citind cateva randuri de dincolo, mi-am dat seama ca daca vreau sa continui cu blogul am doua variante: ori ma mut pe alta platforma sau fac alt blog, ori revizuiesc toate postarile acestui blog, cam greu asta.... sau incep alt format al blogului.

Curand imi termin scoala, voi avea mai mult timp, voi incerca sa revizuiesc multe lucruri legate de continutul postarilor. Fireste ca viata personala mi-a dat peste cap total continutul postarilor, nu am mai putut fie eu cea care eram pe blog, nu am mai putut sa ma exprim cum o faceam pe vremuri. Divortul si conflictele cu fostul sot mi-au dat viata peste cap, conflictele cu alte persoane la fel au pus amprenta pe felul de a scrie, conotatiile negative ale postarilor.
Lucrurile au scapat de sub control mai ales de cand incerc sa imi refac viata si fostul sot a avut grija in asa fel incat eu sa nu mai aspir la asa ceva. Momentan ii reuseste, dar stiti cum e, orice poveste are si un sfarsit intr-o zi, la un moment dat, universul nu se va mai invarti in jurul lui.

Fara sperante si optimism nu am putea calca in picioare toate umilintele si esecurile.
Nu am putea invinge cu zambetul pe buze ironia sortii.

Cam asta as vrea sa reflecte rubrica mea Miercurea fara cuvinte pe care curand o voi lansa pe blog.... curand....
Simt nevoia de o schimbare, simt nevoia sa imi traiesc altfel viata.... stiu ca asta intr-o zi se va realiza, stiu ca toate visele se pot implini doar daca le vreu'i cu adevarat implinite!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...