miercuri, 18 aprilie 2018

Barbatul care nu creste copiii altuia

Ce sanse mai are o femeie divortata cu doi copii in a mai face din noi o familie?
Niciuna.

Unde sunt barbatii aceia fara urme de rautate in suflet. Unde este nobletea aceea fireasca si compasiunea, empatia?
Unde sunt acei barbati care nu se uita la trecutul tau si incearca sa construiasca cu tine un nou prezent...

Ce femeie divortata cu 2 copii mai poate zambii?
Zambetul ei e doar datorita copiilor si atat!

Unde sunt acei barbati care nu iti spun:

,,de ce ai facut doi copii daca nu ai fost in stare sa tii barbatul acasa? nu ai fost in stare sa ramai maritata?... cu doi copii imposibil sa mai vrea vreun barbat sa se bage cu tine..."

Si uite asa cum o femeie divortata se condamna la singuratate atunci cand copii nu sunt cu ea.

Femeie, nu te marita, nu face copii daca ajungi la divort... nimeni nu te mai ia cu 2 copii dupa tine...NIMENI

Barbatii te vor doar o noapte si pe urma pa...flit!

Barbatii nu sunt dispusi sa creasca copii altui barbat!
Barbatii vor doar sa profite si atat!

Nu mai incurajez deloc femeile sa faca copii daca ajung intr-o zi blocate in propriile greseli.
Si daca un barbat iti spune ca ai gresit nu o data ci de doua ori, adica ai facut un copil, de ce l-ai mai facut si pe al doilea? Si iti mai spune ca ai vrut sa-l legi si mai mult de tine... si iti mai spune ca esti buna doar de sex si atat... si iti mai spune ca cine te-a pus sa faci copii?
Sa-i dai un mare flit!!!!!!!!!!!
Astia nu sunt barbati, astia sunt pramatii de oameni!!!

Astia sunt barbatii societatii de azi!



4 comentarii:


  1. Multi ,,barbati" ai zilelor noastre abia isi cresc copii proprii. Nu toti, multi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Unii sunt atat de incapabili ca inca mai stau cu parintii. No coment. Sunt atatea lucruri minunate si deosebite in jurul nostru ca uitam sa le mai si observam.

      Ștergere
  2. Sunt socata sa citesc aceste randuri... Cum poti sa gandesti asa?!
    Eu am fost divortata si am avut doua fetite de gradinita, dar niciodata nu am gandit asa negativ. Sunt recasatorita de 14 ani si fetele au terminat intre timp facultetra... Viata e asa cum si-o face fiecare.
    Gsndurile negative atrag fapte si situatii nehative!
    Capul sus, fii mandra ca esti mamica a doi copii sanatosi si frumosi, bogatie mai mare nu exista! Educa-i cum poti mai bine, asta sa fie telul tau in viata. Restul... vine de la sine, incet incet. Sunt sigura 100%

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      Nu eu gandesc asa. Barbatii care au trecut fugitiv prin viata mea mi-au expus aceste pareri. Sigur, am fost extrem de suparata. Dar in evolutia mea acum, ca parinte si cariera, un barbat mi-ar incurca mai mult nu doar viata mea, ci ar afecta indeosebi pe cea a copiilor. Telul meu in viata nu e sa cresc copii si nici sa fac cariera. Toate merg impreuna. Se completeaza una pe alta. Asa cum casa trebuie sa fie curata si sa avem mancare pe masa. Intelegi ce vreau sa scriu?

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...