duminică, 4 februarie 2018

Jurnalul unei femei simple (1)




adus in blogosfera de Corcodusa

  
A trecut atata timp de cand nu am mai scris si am intrerupt traditia acestui minunat obicei. Dar anul acesta am reusit in sfarsit sa+mi reiau si acest frumos obicei pe care nu l-am apreciat in acel moment.
Am inceput sa invat sa apreciey lucrarile marunte si simple, bucuria unui moment in care te reversi prin cateva cuvinte si iti exprimi starea ta de sine si de fapt. Din nou la un nou drum spre bucuria de a fi si de a exista.

Pentru azi
04.02.2018


Afara
Cerul e mohorat. La linia oriyontului am yarit dimineata invaluiti in nori muntii. Da, stiu e incredibil ca vad in unele dimenti varfurile inalte ale muntilor. Asta e avantajul sa stai la ultimul etaj al blocului.


Mă gândesc
Cum au trecut atatea Zile fara folos in care mi-am consumat energie in van.


Din locurile din care invăţăm
Că uneori blândeţea este piesă rară în zilele noastre


Din bucătărie
Miros de banane, cafea, lapte şi iaurt cu fructe


Ce mai meşteresc...
Ultimul proiect al acestei sesiuni de iarnă.
O clădire care asteaptă să fie restaurată şi reabilitată, str. Doamnei nr.  23

Citesc
Mă străduiesc să citesc Reînvierea de Tolstoi.... nici de prima pagină nu am reuşit incă să trec.... e cam sinistră cartea.

Îmi doresc...
O relaţie frumoasă în care sper să regăsesc tot ce am pierdut în ultimii ani ai vieţii.

Am învăţat
Că lucrurile bune vin la timpul potrivit când crezi că totul e pierdut, dar de venit vin.

În casă...
Linişte, ordine, joacă

Un citat pentru azi      
Nu lăsa pe mâini ce poti face azi.                                          

Îmi plac...
Cactuşii


O fotografie din cele multe făcute de mine...

Una din fotografiile la care tin foarte mult... cupola din Biserica Sf. Spiridon
E uimitoarea arhitectura interioară, ornamentele , picturile, am creyut ca ma ajuns in rai si nu mi-a spus nimeni. Din pacate, nu am putut savura momentul prea mult pentru ca avea loc o cununie religioasa si nu am putut sta prea multe clipeca sa nu deranjez cu prezenta mea



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...