marți, 13 februarie 2018

Jurnalul unei femei simple (2)


Astazi
12 februarie2018

Afara
A plouat, a nins si acum e frigul serii de februarie

Ma gandesc
Sa fiu mai implicata in lucrurile simple si frumoase.

Sunt recunoscatoare...
Pentru ca am intalnit frumusetea clipelor linistite pierdute demult in trecut.

Din bucatarie...
Un miros de legume si varza murata

Ce mai mesteresc...
Un colt verde pe care m-am gandit sa-l prelungesc spre pervazul geamului si mai mult de atat. Am o jardiniera goala pe balcon si m-am gandit saptamana asta sa plantez niste patrunjel. Sper sa se prinda.

Citesc...
Bloguri. Carti de scoala mai mult. Saptamana care urmeaza imi adin putin gandurile si ma gandesc serios sa citesc Magia ordinii

Imi doresc mult sa
Am o saptamana cat mai linistita, o sarbatoarea frumoasa cu o persoana draga mie. Sa fie primul an cand de 14 februarie sa nu mai fiu singura, trista si suparata.Au trecut mai bine de 10 ani cand aceasta sarbatoare nu mai exista pentru mine. Si nici cealalata.

Am invatat ca...
Fara bunatate nu exista iubire si daruire.

Un citat preferat





Imi plac mult cactusii:
 10-lucruri-pe-care-nu-le-stiai-despre-cactusi






Fotografia saptamanii:


Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...