sâmbătă, 3 februarie 2018

2018 Anul iubirii

Am lasat in urma un an plin cu refulari, depresii, ganduri pesimiste si am intrat in nou al an cu lucruri frumoase, planuri marete, multa iubire, multe ganduri de prespectiva si cu mult curaj de a-mi construi o viata mai buna si mai frumoasa.

Daca in anii precedenti, viata parea ceva obscur, un subsol plin cu mucegai si nicio crapatura prin care sa vad o urma de lumina, in anul aceasta lucrurile s-au schimbat mult. Au luat o alta nuanta, o alta prespectiva, lucruri ce pareau de neinvins si de nerealizat au devenit posibile.

M-am bucurat mult cand am reusit sa las in urma trecutul cu tot ce are el urat in el si sa aduc in prezent doar lucruri bune din trecut. Am invatat din esecuri, din greseli, din rautati, reprosuri, critici si mai ales cel mai minunat lucru pe care l-am invatat si il si aplic: este ca, dupa fiecare cutremur al vietii, tot ce distruge se poate repara, reconstrui si restaura.
Eu am reusit si restaurez, reabilitez si mai ales sa construiesc de la zero ceea ce parea imposibil de realizat.

Mi-a lipsit acest spatiu virtual, obiceiul de a scrie pe el lucruri frumoase, simple, minunate si banale, fotografii placute ochiului, jurnalul si recomandari diverse.

Uneori, aceste lucruri au nevoie de o stare spirit frumoasa venit din interior, din realitate si transpuse in virtual.
Am invatat sa traiesc mai mult in realitate si mai putin in virtual.
Desi, pe virtual am cunoscut oameni minunati cu care interactionez si in realitate.

Anul 2018 l-as eticheta:

Anul iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...