vineri, 2 decembrie 2016

Draga mea, Bianca B.

Am vrut candva sa scriu cateva randuri frumoase si de valoare cuiva drag mie...dar, am ales azi o fotografie frumoasa care ma reprezinta


Draga mea scumpa Bianca
Esti o fetita frumoasa si superba. Perfecta!
 Desi, te-ai nascut intr-o zi in care:
- in urma cu 2 ani tatalui tau i se intampla o tragedie. O tragedie care ne-a tras totul in jos. Tot. Bani, liniste, casnicie, relatii, absolut tot.
- in urma cu 2 ani cand, cu cateva zile bune in urma pierdeam a doua sarcina pe care, nici aucm nu stiu de ce mi-am dorit. Vina a fost valul care m-a luat.
Dar nu mai conteaza..






Draga mea, Doamna Bianca

Mereu am vrut sa-ti scriu aceste randuri, dar m-am gandit ca, habar nu am ce inseamna adevarata durere a unei pierderi umane. Habar nu am ce inseamna sa doresti acel lucru si sa-l pierzi exact cand credeai ca il ai implinit. Habar nu am ce inseamna sa duci entuziasm, bucurie si fericire deplina urmat de o tragedie totala.
Dar, pot sa iti scriu azi ca, atunci cand am pierdut acea sarcina , o mamica mi-a recomandat site-ul tau. Am citit cateva zile ce e scris si acum acolo. Impactul a fost etrem. Am reusit in cateva zile sa ma pun pe picioare. Habar nu am cum si in ce fel. M-am dedicat serviciului la maxim. Mi-am revenit brusc.
Dar, azi am invatat ca nimic nu se uita. Totul ramane acolo, acolo in inima ta.
Nu am ales sa ma implic, sa ma alatur pentru ca mereu m-am considerat nedemna pentru durerea ta. M-am ascuns in mine si in neimplinirea mea, in frustrarea mea, in trecutul meu, am alungat oamenii care nu inteleg ci doar condamna, judeca si critica. Pastrez doar oamenii care nu ma considera o victima pentru ca am trait fara voia mea un destin pe care nu eu l-am dori, scris si comandat.
De aceea, iarta-ma acum ca, niciodata nu am scris un cuvant magic:

Multumesc!



P.S. Numele ales fetitei mele este ales dupa numele tau... iarta-ma ca niciodata nu am indraznit sa scriu ceva pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...