sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Tu si doar tu.

Lumea ta, draga fata, draga baiat.
 Toate incep cu voi si se termina cu voi.
Nimeni si nimic nu incepe si se termina cu ei.
Esti tu cu tine.

Cu cat iti petreci timpul si te agati de iluzii, scenarii si de oamenii cu atat suferinta va fi mai intensa.
Accepta ce esti si cum esti si ce poti deveni!!!!




Lectia dura care am invatat-o dintr-o lovitura a destinului, a fost ca am uitat de mine si de sufletul meu.
M-am afundat in mlastina lamentarilor, a victimizarii.

Nu, sa nu plangi cand esti ranita.
Nu, sa nu plangi cand ti-e sufletul rupt in bucati si cand incepi sa-l simti gol.


E ziua in care invat sa zambesc.
E ziua in care vreau sa fiu eu cu mine
E ziua in care vreau sa traiesc si pentru mine de acum incolo.


Traiesc si pentru copiii mei. Traiesc si pentru job. Traiesc si pentru casa.
Dar sa traiesc si pentru mine.
Traind si pentru mine, energia pentru celelalte lucruri va fi una pozitiva.




Traieste si pentru tine, zi de zi, macar o ora din zi. Iti va place. Te vei simti alt om.


Azi am decis, acum si nu maine, sa incep sa traiesc si pentru mine.

E doar o viata, o viata care trece fara s-o simti.

Azi dupa atata amar de vreme, am inceput sa dansez din nou.
Am inceput sa zambesc din nou.
Am inceput sa scriu din nou.
Vreau sa-mi vindec sufletul.


Sa nu mai sufar, sa nu mai tanjesc dupa un trecut mort. Sa traiesc propria viata altfel.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...