miercuri, 30 noiembrie 2016

Miercurea noastra

Nu e o zi oarecare. E sarbatoare.
Dar, pentru ca am si liber, ca de obicei, din pacate, a trebuit sa fac partial si curatenie.
Observ ca timpul e impartit prost. Am observat ca in timpul saptamanii am avut alte preocupari.
Asa ca, va trebui sa iau o serie de masuri in ce priveste organizarea timpului.

Fireste, am avut si time for kids... ne-am jucat, ne-am murdarit, ne-am distrat... acum au au voie sa se joace la jocuri pe telefon. Timpul pentru jucat la telefon de regula e limita, chiar lipseste complet in unele zile.
Voi lua masuri si in ce priveste timpul si ocupatia asta nociva.
Le luam pe rand.

Ne distram cu.... lego in malai...adica, omuletii in desert!!!




Bucurati-va cu copiii si fiti si voi copii odata cu ei.
Zi distractiva in familie,

La multi ani!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...