joi, 1 decembrie 2016

Citeste carti in format tiparit pe hartie.

Cel mai greu lucru cu care ma lupt de la inceputul anului sa citesc permenant.
Da! Sa citesc.
Desi am fost in programul 12, un program de dezvoltare personala care m-a ajutat mult. Uite ca nici acum nu am reusit sa-mi implementez acest obicei.
De ce? pentru ca toata energia mea a fost canalizata doar pe o singura latura, un singur scop care l-am si atins.
A functionat ceva de genul: 3 zile tine o minune.

Am identificat piedicile si hibele.
Asa cum timp pentru navigat pe facebook am sis a citesc toate minunile de postari. Cum imi pierdeam timpul de a distribui tot felul de comunicate si fara nici un feolos in final.
Am zis de ieri STOP.
Nu ar fi mai bine sa citesc si sa studiez?


Ma lupt sa lucrez cu mine la partea atsa enorm.

Vreau sa devin dependenta de citit carti in format traditional!
Sa studiez carti in format traditional.
Mai putin format e-book.

Am sa fac o campanie pe acest blog si o provocare de a citi carti in format traditional.
Pentru ca domeniul politicii clar ma depaseste in acest moment. Mintea mea nu functioneaza privind situatia care este acum in tara si peste hotare. Nu e de mine politica sub nicio forma.
Las pe altii sa se agite.
Eu am sa promovez cititul prin a citi si eu carti.
Dar nu o zi doua trei...


In acest sens am si ceva recomandari.
Sunt numeroase bloguri. Dar am sa ma opresc probabil doar la cele mai cunoscute.

Ce carte sa citim?
Sunt multe, stiu...dar una din cele multe gasim.

Program de citit.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...