duminică, 6 noiembrie 2016

Jurnalul de weekend





Pentru astazi:
06.11.2016

Afara:

Ceata. Parca e tristete si dezamagire.
 
Ma gandesc:
Cum vremea fuge de langa mine. Cum am pierdut minute in sir cu lucruri inutile, lucruri care nu mi-au adus nimic de valoare in viata mea.

Din locurile din care invatam:
 Ca toate au inceput si un sfarsit inevitebil.

Sunt recunoscatoare pentru:
 Ca imi place sa scriu si pentru ce am reusit sa devin in cativa ani. Pentru ca au intrat in viata mea oamenii minunati din alt mediu. Oameni care m-au invatat ca daca vreau eu sa fiu bine, trebuie sa ma preocupe binele si frumosul.

Din bucatarie:
 Miros de cafea

Citesc:
 Istoria sincera a poporului roman scrisa de Florin Constantiu.

Ceea ce sper si imi doresc:
 Sa devin mai linistita, mai buna si mai implicata in lecturile pentru facultate.

Ce mai mesteresc:
 Nimic deosebit, urmeaza sa ma gandesc la ceva ce am mai incercat.

Ascult:


In casa:
Putina dezordine. O atmosfera ca pe vremuri.

Vizionez:
Fetele Gilmore

Unul din lucrurile mele preferate:
Momentul meu cu mine.

Planuri de weekend:
Sa gatesc. Sa fac curatenie. Sa spal. Lucruri administrative legate de casa. Apoi timp petrecut cu copiii in parc si pe afara, in casa. Timp pentru mine: sa citesc, sa scriu, sa am grija de mine, sa ma uit la serial.
O imagine interesanta:


Si sa nu uitam, intai de toate este viata noastra. De noi depinde ce facem cu ea, cu ce o tocam sau o daruim.
Aveti grija de voi si fiti buni cu voi si cu inima voastra.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...