marți, 8 noiembrie 2016

Ce sunt eu? Dar ce esti tu...?

Ce sunt eu pentru tine acum?
Ce esti tu pentru mine acum?
Eu nu sunt nimic
Tu esti inima si sufletul meu.
Ea e frumoasa
Eu sunt si mai frumoasa, dar cu un suflet negru, cu rani deschise, cu regrete si greseli, cu neputinta de a fi altfel decat sunt, cu ghinionul de a ma naste cu probleme de comunicare si orientare in viata.

Dar tu cum esti?
Crezi ca e o solutie sa ajungi din nou in bratele altei femei? O alta mai buna la vorbe si fapte. O alta care te va fura curand si te va prinde in mrejele ei.

Inima e rupta in bucati. De greseli si regrete. De mizerii si rautati. De oameni cu rautati si veninosi.
Nimeni nu este mai important decat fiinta ta.

Ce esti tu pentru mine acum? O iubire de o viata pe care am pierdut-o in mrejele altei femei.

Ma uit la mine si vad ca nu mai sunt femeia de atunci cand te placeam si te adoram.
Nu sunt ceea ce as fi vrut sa fiu. Nu sunt mana de fier cu viata ca sa ma lupt.
M-am ratacit in visurile din copilarie. M-am dat cu capul de pereti ca sa vad ce se intampla in jurul meu. Dar in jurul meu nu mai esti tu. Am doar rautate, prostie, minciuna si reprosuri.
Nu gasesc un strop de bunatate, un stropd e intelegere, un strop de iubire.
Gasesc doar oameni care judeca, oameni care te condamna, oameni care nu pot intelege, oameni care te considera ca ai probleme psihice si oameni care traiesc viata sub o mie de masti.

Ce esti tu si ce sunt eu.... Ce suntem noi?
Ne mai cunoastem? Ne mai stim?
Nu ne mai cunoastem si nu ne mai stim.
Am uitat cine sunt si cine esti.

Lumea ne judeca si ne arunca intr-un colt mizer al mentalitatilor.

Imi voi cauta in inima ce am simtit candva si poate intr-o zi ne vom regasi ca sa o luam de la inceput. Dar daca pleci cu sufletul, te voi pierde definitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...