duminică, 25 august 2024

Regasire

 După o săptămână dulce amara cu transpirații emoții călduri aer irespirabil și un soare de neînțeles 
Arde soarele de iti ia mințile efectiv, dar serile tarzii Luna mi-a oferit spectacole 


 





Una pisica in actiune. Am iesit putin la fotografiat, caldura si programul de la job nu m-au lasat sa imi fac plimbarile mele urbane cum trebuie.


La job mult de lucru, caldura in unele incaperi ale cladiri de nesuportat, imi afecteaza starea generala a sanatatii, foarte greu m-am acomodat. Astept runda doi de concediu, mai scurta dar binevenita. 

Ce ne asteapta in septembrie? Uf, ultimul an de liceu a baiatului, sper sa fie ascultator si sa puna mana sa invete serios macar acum in ultim ceas cum se zice.

Ma adun foarte greu cu scrisul in ultimul timp. Am trait stari de tot felul si inca incerc sa ma detasez de stres si de esecurile proprii personale. Caldura asta m-a tampit pur si simplu, nu mai stiu unde imi e capul si unde imi sunt picioarele in anumite momente. Tensiunea zici ca e elastic. Mi-am propus sa imi cumpar si eu un tensiometru si un cantar. Termometru si poate si o bicicleta medicala. 

Am inceput sa urmaresc starea vremii mai ceva ca serielele Netflix. 
Apropo de asta, am urmarit un serial turcesc, interesant totusi Iubirea: Curs de incepatori nu e chiar telenovela insa ce m-a frapat este cum un intreg haos se propaga in momentul in care directorul scolii le impune un program de testari si cu panouri de onoare, un fel de mic dictator peste liceu. Povesti de viata obisnuite clasice, insa esenta este acolo unde prietenia invinge toate obstacolele in final. 
Uneori, e bine sa fii singur in haosul asta, dar totusi... parca nici chiar asa!

Ascult ceva de oe youtube:

Teoria teorie, aplicarea e problema!

Urmeaza ultima saptamana din luna august. Parca nici nu a fost luna asta, dar luna iulie mi s-a parut ca nu se mai termina. 
 
pentru azi o imagine frumoasa luata de pe un blog 
 

 Sursa imagini:

Odihna si liniste!

3 comentarii:

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...