marți, 18 aprilie 2023

Gatim sau... ne uitam

Ce am gatit eu azi pentru cina: orez cu pui si deasupra am tocat o ceapa verde.... inspirata din serialul japonez
Sotie cu norma intreaga... fain serialul 


 la ce ma uit sa gatesc, sper... curand...stiu si eu.




Asadar, meniul de maine
Ciorba de cartofi
Salata orientala 
aici sa adaug sa fac dressing-ul din zeama de lamaie cu mustar, ulei in functie de cantitate, sare si putina verdeata.

Un comentariu:

  1. Am gasit pe youtube trailerul la serialul japonez cu Maiko si pare foarte interesant. Mi-a placut.
    Nu sunt sigura ca l-am gasit pe celalalt - despre care ai amintit si aici. Oricum, pe cand ma uitam la serialele lor am vazut multe feluri interesante de mancare :D
    Mult spor pentru maine :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...