marți, 21 martie 2023

Savureaza si citeste

 Am inceput sa citesc o carte scrisa de Marta Petreu. Aseara am inceput sa o iau de la prima pagina si sa citesc, dar nu stiu de ce pe masura ce citeam mi-a venit pofta sa citesc romane si nu carti de analiza pe texte. 
Ieri am reusit sa-mi cumpar veioza magica pentru citit seara, nu aveam si era tare rau fara asa ceva. 
Astept sa vina si biroul si cu rafturile minune pentru organizarea cartilor in biblioteca, va mai dura ceva dar si rezultatul va fi pe masura. 
Ce mi-am propus pentru urmatoarele zile cand usor usor imi voi reveni si cu odihna cat de cat sa reiau programul flylady, cred ca ma va ajuta mult dat fiind faptul ca aici e alt spatiu, alte conditi, alt confort si alt mediu. Alta zona.
Adaptarea nu e foarte grea insa as vrea sa introduc un nou obicei, dar oboseala si drumurile, caraturile m-au pus putin la pat. Nu reusesc sa imi duc la final ce am de facut in anumite zile. 
Ieri de exemplu am fost franta de oboseala, acasa nu am reusit sa fac mare lucru, asa cum mi-am propus, desi la munca nu am facut munca fizica ci doar de birou, insa si varsta isi spune cuvantul. Am inceput sa iau niste vitamine cu magneziu sa ma aduca pe picioare.
Cercetarea stagneaza momentan, dar revin eu in forta.

Momentan ma uit la un serial anime istoric zei si oameni, lupta pentru suprematie. Interesant. As vrea sa citesc episodul din Biblie cu Adam si Eva. Zeitatile astea chiar or fi existat? Poseidon, Zeus, Hercule... sau sunt doar niste scenarii create de oameni? Cine stie...

Acestea fiind scrise sper maine sa ies la fotografiat sa am cu ce ma lauda pe blog. Momentan slaba activitatea la acest capitol.

si alte video-uri:


2 comentarii:

  1. Ce serial anime urmaresti? :) Nu m-am mai uitat de un car de vreme la un anime si asa mi s-a facut dor!!
    Eu am luat o singura data magneziu si nu a fost prea placut :))). Si nu a fost decat un sfert de pastila efervescenta... dar reactia :)))). Mai aveam putin si ma suiam pe pereti. Brr. Acum citind ce scriai m-a bufnit rasul amintindu-mi. :)))

    Iti doresc sa termini cat mai curand cu tot ce tine de mutare si sa reusesti sa iti reincarci bateriile ca sa poti sa iti faci programul asa cum iti doresti.
    Sa vina cu bine si biblioteca :D.
    Pupici

    ps: si spor la fotografiat - abia astept sa ma plimb cu ajutorul pozelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Profetia Ragnarok. E cam violent. Pe Netflix. Of, taman ce am scris cu fotografiatul dar... s-a stricat vremea. Magneziu nu simplu ci asociat cu nu stiu ce alte vitamine. Sunt mai bine putin cu spatele, ma mai supara mijlocul putin. Nu credeam ca o mutare dureaza asa mult, de fapt uitasem ca asa mult dureaza... am mai trecut de 2 ori prin asta si chiar am uitat. Multumesc pentru gandurile bune.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...