marți, 1 noiembrie 2022

Noiembrie... de poveste?

 Cum ti-ai dori sa fie luna noiembrie?

De poveste? Cum asa? Cum ai putea sa-ti transformi luna in poveste cand dimineata la metrou parca zici ca suntem turme de oi, mai ales la Unirea... chiar de poveste...

Incerc sa transform ziua in poveste dar...cum?

Bucurie, rabdare si putere de munca.
Zile cu spor si liniste. Entuziasm in tot ce fac. Cat mai putine zile proaste si in care sa nu ma simt bine cu sanatatea. Fiecare dimineata e o lupta cu mine. Ceva imbunatatiri cu stomacul au aparut dar inca e ceva acolo. Sper luna asta sa ma intaresc cu psihicul si sa pot merge la colonoscopie. Sa nu mai gasesc nicio scuza.

Cum as vrea sa fie luna noiembrie?
Sa nu radeti... as vrea sa pun varza la murat. Nu am mai pus de ani de zile. An de an am zis ca pun si nu am reusit sa pun. Varza murata cumparata din piata sau de la magazine in vid e groaznica. 

Sa mai fac schimbari in casa. Sa continui organizarea spatiului, acum ca fata nu mai este trebuie sa pun altfel lucrurile. 

As mai vrea sa gasesc un duhovnic, dar nu stiu...parca as face asta doar ca mi s-a spus/recomandat...si eu nu am tragere de inima catre asa ceva. Sa fie asta o problema?

Noiembrie nu mai este cum era odata, ploaie, vant, frig... e o toamna calda si haotica. Inca vad trandafiri in gradini, frunze cae refuza cu stoicism sa se ofileasca. Nu mai este acel noiembrie care il stiu eu. Noiembrie era nu doar despre frig, ci si despre creatie, creativitate, regasire, nostalgie si momente de singuratate, momente de meditatie si mult citit. Cam asa arata pe vremuri luna noimebrie pentru mine.

Acum e totul schimbat, parca nu mai este acel sentiment de schimbare a starii de bine. Ceva in atmosfera s-a schimbat, caldurile din aceasta vara persistente au dat totul peste cap. Sa te ascunzi in casa cu aer conditionat dat la maxim si sa ai impresia ca totul e blocat nu un mod de viata prea ok.

Sa fie un noiembrie calm si productiv!

4 comentarii:

  1. Sa nu razi tu: imi spusese o colega ca, pentru ca nu avea spatiu sa puna varza, isi lua cate o varza si o lasa in apa cu sare vreo trei-patru zile si apoi o gaticea.
    Lasa-i fetei putin timp si nu te grabi sa reschimbi spatiul. Nu se stie niciodata cum doreste universul sa 'organizeze' lucrurile. Doar o parere.
    ... Povestile sunt generate doar de lucruri create, de un hoby. Nu spun ca asa e, spun doar ce simt eu...
    Si, pe cuvant daca mai stiu daca ti-am spus de cartea lui Dispenza: Supranatural.
    Daca da, scuza-ma. Eu o citesc acum si cred ca merita. Tot o parere.
    Un noiembrie deosebit, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nici eu nu am spatiu cine stie ce, dar de un butoias mic am loc. Of, fata ma uraste si o iubeste pe ,,mama perfecta,,. O las in pace. Isi va da seama singura intr-o zi cum stau lucrurile.
      Nu nu mi-ai scris de acea carte. Chiar nu am auzit de titlu, de autor da.
      Un noiembrie cat mai linistit.

      Ștergere
  2. Cu siguranta s-au schimbat multe. Azi am avut o zi care chiar mi-a dat de furca.... :)
    Multe energii nu foarte binevoitoare.....

    Nu iti dau un sfat, ci doar o constatare. Incearca sa faci ceea ce simti - de exemplu daca nu simti nevoia unui duhovnic, nu cauta unul doar ca sa faci cuiva pe plac. Daca simti nevoia, cu siguranta va aparea in viata ta acea persoana potrivita., la momentul potrivit.
    Probabil ca suna a cliseu... dar asa se intampla. Nu uita insa sa ai incredere in tine si sa te asculti :* (stiu ca nu e usor.... altfel ce intelepti am fi toti, heheh)
    Pupici si spor
    ps si eu as vrea sa pun varza la borcan. am vrut sa pun si ceva muraturi dar ... nici in piata nu mai e ce era... si oamenii de la care aveam incredere sa cumpar nu mai pun.. nici fasole, nici conopida.. nici macar morcovi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, chiar nu inteleg de ce nu am asa tragere sa am duhovnic si sa am doar asa sa ma aflu si eu in treaba. Nu are nicio legatura cu preotii bagati in fel de fel de obscuritati imorale. Imi place sa merg sa vad biserici, interiorul lor, sa fotografiez, sa ma rog cateva clipe, sa aprind o lumanare cand si cand insa o fac atuncic and simt eu ca trebuie sa fac asta. Uite, aman de mult timp mersul la cimitir la neamurile mele pe motiv ba ca e prea departe, ba ca la ce bun... insa, cumva intr-o zi va trebui sa fac un drum pana acolo chiar daca tai tot orasul in doua cu metroul, bine ca e metrou acum acolo in zona, inainte era o masina care venea la jumatate de ora sau asa ceva. Si as merge doar ca sa ma ,,cert,, cu tata, sa-i ,,povestesc,, bunicii despre mine. Cred ca nu trebuie sa gasesc neaparat un motiv...dar poate am nevoie.
      Varza sa vad daca ma priciep sa cumpar. CAm vreo 6 verze as vrea sa iau. Ajunge.
      Noiembrie linistit.

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...