miercuri, 30 noiembrie 2022

Miercurea fara cuvinte














4 comentarii:

  1. Bine ai revenit, draga Carmen! Si ai facut poze pe soare!
    Bine ca mai recunosc si eu locurile!
    Multumesc si Happy WW! Un decembrie cu liniste sufleteasca!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am bucurat de calatoria prin Bucuresti... nu am mai fost demult...
    Ce e amuzant insa, cu exceptia a doua-trei poze, m-ai mult m-am uitat la nori.
    Happy vineri, deja!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea. Nu stiu de ce mesajul tau a intrat la spam. Adevarul e ca nu imi vine sa ma despart de platforma asta care imi tot face probleme tehnice. M-am obisnuit cu ea. Da, sper sa fac mai multe poze dar vremea urata ma tine mai mult in casa. Am avut nevoie si de multa odhina zilele astea. Sper sa ma pot tine de cuvant si sa mai fac poze. Happy vineri, deja!

      Ștergere
    2. Si mie imi intra in spam uneori comentariile - verific cat pot de des direct pe platforma. Sa stii ca oricum mie mi se pare mai prietenoasa decat wordpress :)).
      Iti doresc sa iti incarci bateriile, ca sa poti face activitati placute sufletului tau :)!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...