sâmbătă, 19 noiembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (1/ noiembrie 2022)

 


  

 Azi, 
O zi de sambata, orele pranzului.
 
Afara,
O vreme suportabila. Rece dar nu ger, inca, soare si moris de ger. Vom vedea in decembrie daca va fi si zapada.

Ganduri
Ce este important pentru a fi echilibrat interior si exterior.



Vreau sa...
Sa fiu mai puternica si sa fac fata tuturor sitautiilor penibile ce vor urma.

Ce nu suport...
Sa țipe cineva la mine... 

Pentru moderatie/rabdare:
Incerc sa scriu, sa ascult filmulete despre acest lucru, pe teme diferite. Fotografiez ce mi se pare mie fain si super, desi pentru altii e vraiste.
 
Din locuri din care invatam:
Sa gasim mereu ceva care sa ne ajute sa ne detasam de propriile probleme, drame sociale. In final, timpul trece si daca il irosesc consumandu-ma pe nimicuri.
,, nu iti trebuie abureli de care sa ramai legată,, o replica dintr-un film animee. 
Cam asa este.  
 
Sunt recunoscatoare: 
Pentru ca am puterea de zambi, de scrie, de a citi, de a privi cerul si de munci.
.
 Din bucatarie:
Supa de pui, mamaliguta cu branzica, smantana si mozarella, spagheta carbonara pentru baiat.

Ce mai mesteresc:
Din cauza durerilor de spate nu am mai mesterit nimic. Imi doresc enorm sa ies la o plimbare in natura cat mai curand, sper sa ne ajute Dumnezeu sa ajungem undeva
 
Ascult:




Inspiraționale:
Este mai vechi, dar foarte actual... pentru ca se apropie cu pasi marunti finalul anului.
 

 
In casa:
Ordine.

Planuri pentru urmatoarea saptamana/perioada:
- sa lucrez la articol;
- sa platesc toate facturile;
- sa fiu bine cu mine;
- sa citesc;
- sa fac fotografii.
 
Fotografii din arhiva personala:
 
 





Grija de sine:
- sa fiu cu mine si atenta la mine,
- sa fac ce imi place cand imi place,
- sa fiu mai concentrata pe ceea ce imi place;
- sa ma odihnesc.


Un comentariu:

  1. Iti doresc din suflet sa reusesti in ceea ce iti propui! Sa iti fie bine - sa gasesti echilibru si liniste. Sanatate :)
    Probabil ca suna un pic cliseistic, dar asta e ceea ce conteaza, la urma urmei!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...