duminică, 25 septembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (2/Septembrie 2022)

 

  
 
 Azi, 
24 septembrie, seara.
 
Afara,
Racoare, cer noros. E asa de bine acum chiar daca e rece. A fost si soare azi.

Ganduri
Sper sa pot intelege starile prin care trec, sper sa ma pot intelege pe mine in raport cu visurile avute. Ma antrenez sa ignor nebunia asta prin care trec si sa accept ca lucrurile nu pot fi asa cum vor alti. Ma bucur ca in sfarsit pot fi eu. Indiferent de cine ce zice, pot spune acum ca mi se luase, acum in sfarsit pot sa merg udneva fara sa mai fiu luata la rost, pot dupa munca sa ma zabovesc cateva minute pe unde am chef fara sa fiu sunata in disperare si luata la rost. Vreau sa imi recapat libertatea pe care o aveam nainte de casnicia stupida pe care am avut-o. Stupid, de fapt ca am acceptat asa ceva, sa fac ceva ce nu voiam...dar cand ai voci care te manipuleaza si te intimideaza atat de subtil ca nu realizezi... M-am trezit intr-o dimineata punand intrebarea cine mai sunt eu? cum am ajuns in situatia asta ridicola?

Vreau sa...
Citesc si proza. Nu pricep de ce m-am lasat de citit proza.

Pentru moderatie/rabdare:
 Ignora si schimba gandurile care isi fac de cap cu tine.
Antreneazati reierul zilnic sa nu o mai ia razna si fara medicatie daca ai putea.
 
Din locuri din care invatam:
Oare sunt ok cu forta mea interioara raportata la drama sociala a.... nu pot scrie familie pentru ca eu nu am avut niciodata asa ceva si nici nu voi avea vreodata. Nu exista asa ceva.
 Esti ok cu ce esti? Cu ce poti fi si daca e ceea ce vrei de la viata? 
Nu trebuie sa te conformezi dupa regulile societatii.
Mi-a luat enorm de mult sa-mi regasesc identitatea pierduta din cauza unei foste casnicii. Mult mi-a luat sa lupt contra curentului. Am invatat sa ignor parerile altora despre mine si despre cum cred ei ca ar trebui sa fiu. Si, da!
E greu asta, stiu, inca lucrez la lucrurile pierdute de acum 25 de ani...mai exact din anul 1996 sau 1997. Am pierdut contact cu lumea mea, cu darurile mele si cu harul meu. Insa, reusesc pe zi ce trece sa fiu mai puternica, chiar si cu pretul pierderii unor oamenii sau lucruri. Poate ca asa a fost sa fie.
 
Sunt recunoscatoare: 
Ca am putut face azi o gramada de lucruri in casa si pentru bucatarie. Ca am vazut curcubeul ieri dimineata. Ca am trecut cu bine aceasta saptamana.
Recunoascatoare ca ma regsesc pe zi ce trece si ma apropii de ceea ce eram candva. Cu greu imi regasesc sufletul distrus de niste oamenii care nu au acceptat ca lucrurile nu pot sta doar cum vor ei.
 
 Din bucatarie:
 Pulpe de pui, legume la cuptor care nu prea mi-au iesit din pacate. M-am luat dupa o reteta de pe net, mare prostie, nu dau nume, o porcarie. Nici nu ma mai uit la tanti aia care face niste combinatii aiurea cu legumele. M-am cam enervat un pic. Bine ca am facut si putin mujdeid e usturoi ca altfel cred ca le aruncam.

 
Ce mai mesteresc:
 Momentan nimic. Desi am in plan sa reiau reorganizarea balconului sa vad cand si o fac. Zilele astea am avut asa o stare aiurea, noptile iar ma trezesc, deci entuziasmul este cam zero.
 
Ascult:




Inspitaționale:
 In afara de video-uri azi in live-ul Madalinei Preda ne-a prezentat niste chestii faine legat de organizare, plannere si cum sunt pasionata de agende, plannere iata si un site accesibil si poate de folos. Voi testa curand:

.minaliplanner.com/timingplanner
 

 

 

 
In casa:
Ordine, curatenie.

Vizionez pe netflix un anime pe care l-a vazut fi,miu...la inceput nu am vrut sa ma uit dar dupa cateva episoade m-a prins, cam violent in sine dar esenta filmului nu sta doar in asta ci mai ales in puterea carcaterelor, personajelor. Anime-urile mi-au placut acum 25 de ani si ma uitam...insa...fostul sot a zis ca nu sunt intreaga la minte, cum sa uit la desene animate? 
Doamne, dar mult m-a marcat omul asta, am adunat atatea traume...da, puterea unui om sa stea in a putea sa aleaga sa nu accepte asa ceva...Are un scenariu foarte motivational...ce balariile astea de seminarii in care ti se spune ca maine dimineata sigur cerul va fi dupa cum iti pofteste inima...




Planuri pentru urmatoarea saptamana/perioada:
- sa fiu mai organizata dimineata;
- sa fiu mai atenta la ce spun si fac;
- sa citesc si ceva din psalmi;
- sa explorez alte locatii ale orasului;
- sa scriu zilnic;
- sa fac sport zilnic;
-sa am grija de mine cu medicatia.... am inceput si primul tratament;
- sa fiu bine.
 
Fotografii din arhiva personala:
 
 
Grija de sine:
Gimnastica zilnica. 
Exercitiile de respiratie in 4 timpi invatate in aceasta saptamana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...