duminică, 25 septembrie 2022

Cuvantul lunii Octombrie

 In cateva zile intram in luna octombrie, fiind o luna cu multe chestii de facut m-am gandit sa aleg un cuvant care sa ma ajute sa trec cu bine aceasta luna:


C U R A J

Curaj de depasi cu bine o noua confruntare cu problemele de familie, ma rog intr-un fel a spune familie, situatia pe care o am nu e deloc roza si nici conformata cu ce ar trebui sa fie.

Incep luna cu un citat fain:

,,Fiindca nu stii ce te asteapta maine, lupta sa fii fericit azi,, - Omar Khayyam

Curaj sa devin eu, curaj sa ignor ceea ce va urma, curaj sa schimb obiceiurile mele, curaj sa iau viata asa cum voiam de multe ori si sa nu ma mai las intimidata de capcanele societatii. Curaj pentru a fi eu. Curaj sa scriu primul articol, desi aici se pare ca am de lucrat enorm. 
M-am urmarit si am observat ca mai mult e gura de mine decat actiunea in sine. 
 
Curaj sa merg la colonoscopie in noiembrie. Curaj sa inteleg ca anumite lucruri trebuie facute chiar daca imi par foarte inconfortabile.
 
Primii pasi incep sa se contureze. Curaj sa ma accept cum sunt si sa nu mai raspund celor care nu ma accepta asa cum sunt.  
 
Curaj de a lasa totul in urma si a asculta vocea sufletului cu ce are de spus.
 
Curaj de a merge la cimitirul unde sunt ingopati o mare parte a rudelor, trebuie sa merg sa ma ,,cert,, cu tata si sa ,,vorbesc,, cu bunicii. Simt ca trebuie sa fac asta dar sa am curaj nu pentru a merge ci pentru a fi pregatita in caz de o intalnire cu rude ramase in viata cu care nu mai tin legatura din cauza certurilor si ranchiunii. Asta da curaj... curaj sa fiu eu.
 
 Iata un video neobisnuit pentru asta:
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...