luni, 15 august 2022

Spre un alt viitor

 Nu mi-am imaginat niciodata ca o sa imi vad un alt viitor decat cel pe care il am. Mereu ma afund in probleme si intamplari pe care nu le pot controla. Sunt situatii pe care oricat vrei sa le gestionezi nu ai cum. Unul dintre ele este legat de intarzierea trenului cu 155 de minute si cel program e anulat. Lucruri peste puterea mea efectiv.

Mai sunt si alte situatii legate de familie cand nu esti pe masura asteptarilor celor din jur, ca nu esti blanda si iubitoare la maxim cu copiii. Oricat te straduiesti sa fii blanda, calma si iubitoare ajungi sa amesteci lucrurile si o dai in bara.

Dar sa lasam dramele de familie si sa ne centram pe nevoile vietii. Am invatat in aceste zile ca lipsa miscarii a sportului duce la multe complicatii ale organosmului. 
Sportul combate si depresia nu doar anumite boli.

Sportul poate face minuni in multe probleme. Mi-am propus dupa ce trece canicula si dupa ce incep serviciul sa vad cum imi pot introduce un nou obicei pe care il practicam la varsta de 25 de ani, sa alerg zilnic macar 15 minute, alergare usoara. Sa vad cum evolueaza tratamentul si alimentatia in paralel.
 
Dincolo de toate gandurile mele si framantarile mele pe primul loc trebuie sa fie miscarea si sportul, sanatatea si cercetarea. 
 
Nu lasa o zi fara sa citesti ceva bun, sa faci cateva minute gimnastica si sa fii acolo pentru tine.
 
Sa vizitezi ceva frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...