sâmbătă, 22 ianuarie 2022

Starea de bine (1/2022)

 Dupa o saptamana cum ai mult rele si mau putin bune, cred ca e momentul sa reiau aceste postari care ma ajuta sa imi aduca starea de bine si sa ma scoata din acel cerc vicios de emotii si energii negative. 
Nu stiu de ce zilele astea am avut asa o dezamagire cu exerctiul de recunostinta, parca din ce scriam din aia ma adnceam in energii negative. Apoi, treaba asta cu iertarea la fel, degeaba explica toata lumea in virtual ca e asa si asa cand eu o vad pe dos. Mai e povestea aia cu fa pace cu tine. M-a coplesit pe undeva aceasta saptamana cu atatea chestii negative in jurul meu. 
La job am avut parte de o tornada de energii negative. Inca invat sa-mi tin gura si nu reusesc. Sa nu mai dau totul din casa cum se spune. 
 Bun.
Sa vedem ce lucruri pot face sa ,ma scoata din rahatul asta de stare:
1. un film bun gasit pe netflix: Ceva, ceva tot va iesi suna bine.
2. scrie in jurnal... da, da, da nu am mai facut-o de cateva zile bune.
3. Fotografiaza... dimineata am fotografiat luna cu aparatul si cu telefonul. 
4. citeste mai departe Yvonne. apropo de asta, am gasit ieri o carte despre Yvonne Stahl. M-a fermecat stilul ei de scriere, cu toate ca partea aia cu viata ei personala nu m-a  impresionat, o usoara dezamagire am avut cand am aflat ca era actrita, in fine, erau alte vremuri. Nu am bagat de seama daca l-a cunoscut pe Camil Petrescu. Inca nu am aflat.


 5. Un video motivational cu Andy Szekely. De ce acest nume si nu altii? Fara intentia de a jigni munca altora din aceasta sfera, departe de mine, nu inseamna ca ceilalti nu isi fac bine munca, dar are acel vino-incoa cum se spune, efectiv are ceva, e  natural aproape 100%. Putin umor si la obiect.
Pentru acest sfarsit de saptamana va recomand:


6. Citeste o postare pe blogurile pe care le urmaresti.
7. Priveste cerul si zambeste.
8. Timp cu partenerul.
9. Urmareste un video motivational legatd e curatenie si gatit! Ajuta sigur.
10. Fa o lista cu lucrurile neterminate sau cele amanate.

FII PUTERNICA!

ZAMBESTE!

 



 

2 comentarii:

  1. Da! Sunt multe momente cand totul e pe dos. Iar asta cu obiceiurile "bune"... inseamna schimbare. Orice schimbare intampina rezistenta. Si nu putine vor fi momentele in care mintea sau logica iti vor spune ca e o pierdere de timp/energie. Ca nu are rost si tot ce cunosti e mai confortabil. Mereu vor fi evenimente sau intamplari care vor pune frana schimbarii. Important e sa nu te impotrivesti prea tare. E normal sa te simti asa, e normal sa obosesti cand te stradui sa fii puternica. E normal sa ai zile in care sa iti dai voie sa te simti vulnerabila, slaba si mai putin puternica. Dar din zilele astea iti iei puterea de fi puternica in celelelate zile. Important e sa zambesti. Sa iti zambesti tie, copiilor si lumii intregi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Corina. Sa zambesti e ceva care se invata. Eu am invatat sa zambesc dar nu singura. Am trecut prin atatea caderi in ultimii ani incat ma simt de parca nu gasesc usa sa ies din povestea asta.
    Multumesc mult pentru sustinere. Chiar am nevoie de asta.

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...