marți, 18 ianuarie 2022

Rascolind prin trecut, ancorat in prezent (1)


 Zilnic incerc sa setez obiective, intentii si planuri.


 

Dimineata am salutat pe Doamna Luna care imi lumina jumatate de casa/camera. Dupa visul ciudat avut azi noapte care nu prevesteste lucru bun cu casa in care locuiesc, ma bucur ca am zarit luna mult mai stralucitoare fata de ieri. 
Visul de azi noapte: usa de la intrare: era alta cu geam care disparuse apoi era cu alta inclocuita, doua femei au intrat in casa si se asezase pe pat, vorbeau continuu iar eu ma rugam de ele sa iasa pentru ca trebuie sa duc copii la scoala. Ciudat vis care m-a trezit iar cu crampe la stomac pentru ca ieri in haosul de la job am uitat complet sa iau medicamentele pentru stomac.

Am citit mai departe la cartea lui Yvonne, magnifica carte, o savurez, nici nu ma grabesc sa o termin, ce nu inteleg de ce este atat de groasa pentru ca editia de la job, primul tiraj, nu are atat de multe pagini. O sa vad care e treaba cu ea.



Suntem prinsi la job cu proiectul unirii, cautam texte, imagini, scoatem carti relevante pe subiect. E partea de munca, cred ca singura din acest job care chiar ma prinde si imi place, restul abia le fac cu greu, dar le fac ca trebuie.

Cel mai mult ma bucura texte vechi descoperite, autori nestiuti, nume mai putin cunoscute in istorie a caror figuri nu le gasesti pe internet, politica anilor unirii principatelor pentru ca asa cum stiti, sper, unirea acea de la 24 ianuarie nu s-a facut/infaptuit/realizat peste noapte, au fost multe demersuri ce au durat ceva, demersuri care au adus beneficii enorme anilor ce au urmat, ca sa nu zic deceniilor intregi.

Apropo de politica, sa stiti ca adunarile generale de la 1860 incolo erau foarte serioase si se dezbateau cu mult suflu intelectual, entuziasm,   reativitate si implicare... nu se compara cu ce este acum. Nu ma pricep eu prea tare dar ce am lecturat ieri fara voia mea, credeti-ma ca e diferenta de la cer la pamant. 
Textele din anii 60 sunte destul de grele, limbajul si partea de exprimare te pune putin la incercare dar simti cum te arunca in acea epoca.
 
Va mai amintiti de ocaua lui Cuza?
 


 
 
Dar sa revenim in anul 2022, la ziua de marti care pare adormita dar pusa pe treaba!

Care este intentia zilei de azi?
 
si pentru diseara
Care a fost cel mai frumos moment al zilei?
 
Aveti grija de voi!
 

 

Un comentariu:

  1. Ce frumos povestesti despre acele epoci. Mai vreau!
    Visul nu e rau. Iti arata ca urmeaza schimbari de imagine in viata ta, usa de la intrare cu geam e deschiderea sufletului tau catre lume. S-a cam terminat perioada in care ai stat tu cu tine. E timpul sa ii lasi pe ceilalti sa iti vada frumusetea. Cele 2 femei sunt 2 ipostaze ale tale, pe care trebuie sa le asculti, sa nu le mai ignori sub pretextul ca iti protejezi copiii. Adica sa iti mai asculti si intuitia nu doar logica :).

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...