luni, 17 ianuarie 2022

Lunea cu luna

 



Bună dimineața lună!
 Ce minunat este sa te trezesti si prima privire sa o indrepti spre geam unde luna iti da buna dimineata.

Dimineata la 7 si ceva am facut ochisori, am pregatit birourile ptr scoala online, mic dejun, cafea si am trezit copii. Ce minunate  sa fii cu ei acasa si sa le ghidezi putin. 

Incepem o noua saptamana si o noua zi care ne aduce alte emotii, alte sentimente.

Care sunt obiectivele acestei saptamanii?
 
Intentiile zilei.

Pentru mine azi ziua a inceput cu zambete, lectura si ordine in ganduri. Jurnal, scris si cafea. 
Cu fotografiat de prima ora si putina organizare administrativa cu copiii pentru scoala.
Sunt multumita cum decurg lucrurile.

Setarea unui obiectiv cu fata mea: sa citim zilnic maxim 35 de pagini, fireste fiecare cu cartea lor.

Aseara fi,mea mi-a aratat ultimile titluri gasite:
365 de zile
Teatrul corpului uman

Nu ma lasa sa aleg, sa-i recomand, a zis ca Jurnalele alea sunt o prostie, Jurnalul unei pustoaice, nu-i plac. O las pe ea sa aleaga si cred ca e mai bine asa, sa-si dezvolte singura abilitatea de gasire, diseminare si sa-si formeze gusturile spre lectura. 
Sunt asa de mandra de ea!
 


 

3 comentarii:

  1. Mă bucur că simt optimismul din postarea ta. Să îți fie toată săptămâna așa!
    Nu știu ce vârstă are fiica ta, dar înțeleg că e la școală totuși. A mea are 16 și nu ii dau voie să citească "365 de zile". Nu e pentru minori. L-am citit și am citit și volumul 2. Pe langa toate scenele descriptive despre ce se întâmplă prin dormitor, nu consider că ar avea ceva de învățat din caracterul personajului feminin. Mie mi s-au părut o materialista. Cealaltă carte nu o știu
    Si fata mea îmi cere cărți pe care nu le cunosc. Înainte de a le comanda citesc descrierea cărții și eventuale recenzii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare vorbim despre aceeași carte Minunea în 365 de zile de la editura Arthur? Nu cred ca am scris complet titlul.

      Ștergere
  2. Ce faina e imaginea lunii deasupra blocurilor. Si rasaritul cu toata gama de culori si nori!
    O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...