vineri, 14 ianuarie 2022

Lectura săptămânii

 Minunata lume a... cărților 

In urma cu vreo o săptămâna doua cred am descoperit un titlu interesant: Drum de foc". Primele pagini le,am citit rapid. Mi,au plăcut mult. Însă,  a trebuit sa abandonez Cartea lui Yvonne Henriette pentru ca nu e proprietatea mea, insa de atunci  titlul cărții m,a urmărit. 
După multe ezitări și cautari am comandat o  pe libris. 
O întreaga filosofie, dramă și dezvoltare personala!
Am reluat de azi lectura.
Vreau sa notez aici ceva din cartea lui Yvonne:
"Plecase hotărâtă să dea bătălia piept la pipt cu trecutul...[...], Lupta nu trebuie dusă cu trecutul, ci cu viitorul.

Fara cuvinte! O carte momentan bună!



Un comentariu:

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...