luni, 11 octombrie 2021

Firicel de speranta

 Luni de obicei era ziua mea preferata din saptamana. Nu stiu de ce azi o simt ca un bolovan care se pravaleste peste sufletul meu. Ma asteapta o saptamana destul de incarcata si nu stiu cum o voi duce. Nivelul de energie e scazut,. sper sa gasesc ceva de urmarit pe youtube sa ma ajute putin cu energia si motivatia.
Nu stiu nici ce intentie a zilei sa imi pun. Parca toate zilele de limiteaza doar la intentia sa fiu bine cu stomacul. Nu mai vreau sa se invarta doar in jurul acestui aspect. 
Imi doresc tare mult ca intentia zilei sa fie alta si nu legat de sanatate. Imi doresc foarte mult sa realizez ceva pe plan profesional. Vom vedea daca voi reusi. 
E adevarat ca, stomacul iar ma supara si poate de aceea starea asta de moleseala. Am foarte multe de facut si as vrea sa fiu si eu bine odata, am impresia ca fiecare zi pare o lupta cu boala. Parca nu mai reusesc sa duc la bun sfarsit ce imi propun.
Ma asteapta o perioada incarcata si trebuie cumva sa ma fac bine si sa o pot duce cu succes.


Sincer, imi doresc foarte mult sa obtin promovarea in grad, dar nu imi fac mari sperante ca voi lua acest examen. Din motive lesne de inteles. Mi-as dori tare mult sa fiu bine si sa ma pun pe picioare. Nu stiu de ce saptamana trecutanu am fost bine deloc cu santatea. Spre finalul saptamanii imi revenisem si eram foarte ok. Am facut si ceva fotografii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...