vineri, 23 iulie 2021

Miercurea fără cuvinte/ Eforie Nord si alte zari





 

 



3 comentarii:

  1. Hei! Jocul este deschis, sa te inscrii!
    Concediu placut! Nu stiu cand voi ajunge la mare, dar ma bucur nespus de astfel de imagini!
    Happy Azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Nu am reusit de pe telefon. Multumesc. A fost relativ ok.
      Multumesc lui Dumnezeu ca ne-am intors cu bine acasa. Cam galagioasa statiunea dar merge. Plaja pare mai ok fata de alta statiuni.
      Multumesc lui Dumnezeu ca am mai schimbat aerul si atat. AM bucurat cumva si copiii.
      Happy Today!

      Ștergere
  2. Mdaaa! Mi-ai făcut un dor de mare...

    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...