sâmbătă, 28 noiembrie 2020

Un altfel de jurnal



 Când aduni prea multe frustrări, prea multe gânduri negative simti nevoia sa le scoți afară, sa strigi, sa chemi, sa ceri socoteala de ce ssa si nu altfel.

Ziua de azi m,a întristat teribil. M,a facut sa ma simt atat de mică și una cu pământul pentru ca imi doresc lucruri imposibile de realizat  si as vrea sa înțeleg de ce eu nu am ce au alții. 

Incerc sa înțeleg de ce statutul asta de femeie divorțată cu doi copii atrage doar oameni nepotriviti în viata mea. Oare Dumnezeu nu reușește sa,mi trimita un om curat la suflet?

O fi asa greu?

Nu stiu de ce azi mi,am reamintit de anul 2010 când au început necazurile sa curgă lanț. 

Am atâtea întrebări fără răspuns și azi.

Inima e trista azi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...