vineri, 30 octombrie 2020

Weekend

 Bună dimineața weekend 

Masori cuvintele si gândurile în lung și în lat, chemi creativitatea si imaginația sa tina putin in frau tristețea.




Cam asa suna undeva intr,o carte un indemn spre înțelepciune. Mai pot fi înțeleaptă in vremurile astea? Un dram de responsabilitate și constientizare trebuie.

Săptămâna asta am reușit să ma misc putin mai greu dar m,am miscat. Am scris foarte mult și ma bucu ca am avansat. Partea cea mai grea e corectura aia fără milă când începi sa tai propoziții și sa le dai un alt sens. Stau prost la capitolul stilistica.

Ma gândeam sa investesc intr,un curs de scriere academică. Nu e foarte scump. Acolo e cineva cu experiență și ma poate corecta, indruma si fireste ajuta.

Idei am destule si e păcat sa rămână în eter. Între timp studiez și puțin gramatica. 

E minunat sa am acum acces la atatea resurse. Firește ca va dura o perioada pana ma mobilizez. 

Am încercat să localizeze surse pentru cercetare. Greu de acasă, nu am acces la platformele mari.

Sunt recunoscătoare ca pot scrie si ma pot bucura de ce am. Jurnalizarea funcționează. E super. Nu ma agit prea tare cu bullet jurnal. Nu am reușit să fac nimic. Am comandat niște carnetele moleskine si am ramas dezamăgită de mărimea lor, e drept nici nu am citit dimensiunile de pe site. Asa ca o mare prostie ce am făcut, in loc sa comand agenda mare am comandat carnetele din greșeală. Pe YouTube am văzut niște agende foarte mișto dar nu se găsesc în România. Of. 

E tare ciudată vremea în Săptămâna asta, soare putin ceață cat poftești și o temperatura de toamnă grea. 

Sper ca planurile de Săptămâna viitoare sa imi iasă. Am multe de făcut și fotografii vreau, scris mai departe la carte. Si sa achiziționez o imprimanta neapărat. Incerc sa ma acomodez cu trezitul de dimineață.

Smile, be you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...