miercuri, 7 octombrie 2020

Rugaciuni si mirari

 Am inceput saptamana in forta. Ce pot sa scriu este ca am inceput practicarea morning pages si chiar ma ajuta. Bine, nu sunt trei pagini, nici nu am timp dimineata sa scriu atat, daca scriu o pagina e super.

Am ascultat in weekend cateva de podcasturi de pe o aplicatia numita spotfy sau asa ceva. Gasesti acolo chestii misto motivationale de tot felul. 

De doua zile ma tot tin sa postez o chestie. Am gasit-o printre hartiute. Mi-a placut tare mult, nu am scris sursa din pacate. Nu am inventat-o eu ci luata de undeva, vreo varte, blog, of... textul de jos nu-mi apartine:

Doamne,
de cate ori faci ceva in viata mea, te rog sa imi dai puterea de a nu rata acel moment... sa ma bucur la maxim de el si sa fiu recunoascatoare ca l-ai adus in viata mea...
 
Din pacate nu stiu daca e copiat cuvant cu cuvant sau o adaptare de a mea. Cert este ca chiar imi pare super rugaciunea si pacat de ea sa nu ramana undeva scrisa si virtual. Cine stie, poate au si altii nevoie de ea!
 
Saptamana trecuta m-am bucurat si de repriza de fotografiat. Chiar am descoperit noi locuri nu departe de job. E minunat sa vezi chestii noi de care nu ai habar... cine stie de cand erau acolo...hmm.
Este o zona ciudata, usor respingatoare, colorata, de prost si bun gust, cu oameni de tot felul... Centrul vechi... pe acolo se afla tot felul de chestii care nu mi-as fi dorit sa le vad... undeva in spatele Teatrului de Comedie se afla o statuie. Nu ma pricep la arta, deci nu comentez. De acolo se insira niste socluri ciudate pe care sunt inscrise numele celor mai mari actori de comedie... Nu as stii ce sa va scriu, cert este ca nu mi-a placut foarte mult peisajul de dupa blocuri, sa scriu acea expresie. Am zis ca voi reveni acolo pentru ca nu am apucat sa fotografiez toata zona. si e pacat.
 
Printre altele mi-am achizitionat cartea metoda Jurnal Bullet sau asa ceva de pe elefant. Acum am gasit acolo agende de la Moleskine sau asa ceva tot acolo. Sa speram ca ma apuc si de treaba cand ajunge. Cam greoi sistemul dar cumva il adaptez eu. Cam mult de scris in el...pffff
 
Sa speram ca va fi bine!
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...