duminică, 27 septembrie 2020

Jurnalul unei femei simple (16/2020)

 

Azi 
Duminica, 27 septembrie, orele dimineții 
 
Afară 
Un vânt puternic. Răcoare. În sfârșit am scăpat de canicula. Nu a fost deloc bine cu atâta căldură. Cel puțin pentru mine a fost rău. 
 
Ma gandesc
Cum diminetile acestei saptamani care a trecut au fost ceva mai bine organizate. Citeam undeva ca o dimineata perfecta incepe de fapt cu rutina de seara. Pegateste de cu seara ce trebuie sa faci dimineata pentru a avea timp sa respiri si sa pleci in pace cu tine la drum.
 
Sunt recunoascatoare
Pentru ca am reusit sa imi fac timp pentru fotografiat si pentru momentele frumoase avute la job. A fost intr-adevar o mica provocare pentru mine sa ies din zona de confort si sa fac lucruri pe care in mod obisnuit nu le fac.

Lucruri placute
Sa imi beau cafeau in linistea diminetii si sa-mi salut cu privirea pescarusii calatori

Ce mai mesteresc
Lucrez intens la organiazare programului scolar. Inca nu ne-am intrat in rutina cu orele si temele. Greu merge.

Sper
Sa fim mai puternici si rabdatori.

In casa
Ordine, liniste si curatenie. Pentru ca sambata este zi de curatenie generala la mine.

Vreau
Sa fiu mai consecventa in ceea ce imi propun sa fac.

Am invatat
Sa am timpul meu cu mine si sa nu il mai impart cu nimeni, sa fac lucruri minunate doar eu cu mine in acele clipe de singuratate.

Citesc
Rasfoiesc cateva carti de prin casa. Inca nu ma pot concentra in acest weekend la citit.
 
Imi place
Sa ascult filmulete motivationale legate de organizare si webinarii legate de scoala copiilor. Ma ajuta mult in anumite probleme si teme unde nu-i pot ajuta.

Din bucatarie
Am preparat o salata de vinete. Prima care am facut-o acum 2 saptamani nu mi-a iesit. Azi am folosit reteta invatata in copilarie si fara maioneza in ea. Doar ceapa, sare si putin ustoroi bine pisat. Vinetele curatate si batute cu o linguta/paleta de fapt de lemn. Retetele astea de pe net nu imi ies. Tot alea invatate din copilarie cand nu existau atatea bazaconii chimice pe piata.




Ascult/vizionez:
Habar nu am cand am inceput sa fiu pasionata de agende. Problema e ca la un moment dat am intrerupt aceasta pasiune. Ei bine, in urma cu o luna, cred, 5am a facut un interviu. La momentul respectiv, ma rog, nu am dat eu atentie foarte mult, insa, facebook are el acolo nenumarate lucruri minunate, nu tot, desi instagram nu am, nu stiu cum de nu am, dar uite ca nu am cont facut am gasit si pagina cu interviul respectiv. Pasiunea asta cu agendele costa. Probabil de aia nici nu m-am tinut de ea atunci si m-am multumit cu banalele agende enervante primite cadou. Stiti voi, alea clasice de 5 sau 10 lei groase de nu le poti tine deschise la un moment dat sa scrii cum trebuie. 
Cred ca am mai scris eu de pagina Madalinei Preda. O tipa super faina care ne prezinta si gratis, asta sa nu va ganditi ca doar pe bani face, resurse, ponturi minunate. Ei bine, dimineata asta am avut timp sa ma uit prin noutatile youtube de la abonamentele mele si am gasit postat de ea urmatorul filmulet in care ne preyinta o agenda de care, sincer, nu am auzit pana acum. Aia e, toate au un inceput.
Am mai pus si alte filmulete despre aceasta minunata agenda:






Un citat preferat:
 

Planuri in eter:
* sa scriu mai mult.
* sa cumpar o veioza.
* sa incep morning pages (de cand zic ca fac chestia asta... pfff).
* sa citesc si in timpul saptamanii, nu sa astept weekend-ul pentru asta.
* sa incep un program de alimentatie regulat, ceva in genul 3 cu 3 pentru ca am acumulat niste kilograme in plus in aceasta vara, nu stiu cum am reusit.

Azi
A fost o zi cu spor in treaburi. Imi place sa fiu adunata cu gandurile si asezata.


Fotografii din arhiva personala:



Teatrul National din Piata Universitatii, Bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...