duminică, 13 septembrie 2020

Numaratoarea inversa

Doar 2 zile ne despart pana incpe un nou an scolar. Spre binele tuturor am ales sa faca in sistem online chiar daca la scoala lor se face fizic. Treaba e incurcata rau. Hartii si tot felul de acte sa pot tine copiii acasa.

Astept sa vedem cum ne vom organiza cu programul si toate sarcinile scolare. Din pacate nu am avut norocul sa am copii care sa aibe chef de scoala, sa invete si sa le placa scoala. De niciun fel, asa ca mie ca parinte imi revine sarcina sa ma ocup de ei, chiar daca am sau nu chef de chestia asta.  
Oricat ma frustrez eu sau ma plang, degeaba, povestea cu trebuie sa ai si tu o viata a ta nu merge si nu are loc inca. Imi doream sa am pe cineva alaturi care sa ma ajute si real, fizic, nu doar de la distanta sau virtual. Sincer mi s-a luat de vorbaraie goala pe virtual. E usor sa palavragesti si dupa ce inchizi telefonul te lovesti de realitatea ta si nu a aluia care are timp sa palavrageasca cu orele bazaconii.

Am citit si ceva de prin manuale, nu stiu cum vor reusi sa treaca peste aceasta materie incarcata si complicata. Sa pui Istoria Romaniei in cateva pagini, nu stiu, mi se pare prea mult pentru un copil care nu are in cap decat jocuri. Manualul e ok, dar nu stiu. Poate scriu eu balarii aiurea. Dar totusi, Istoria Romanilor sau a Romaniei in cateva pagini, nu stiu ce sa zic.

Sincer, abia astept urmatoarea vacanta a lor. Mi se pare teribil de aiurea sa nu mai vrei la scoala sis a nu mai inveti. Sper din suflet sa reusim sa ramanem sanatosi si vedem cum ma voi descurca cu ei. Au niste materii la care nici eu nu am reusit sa excelez. Chiar si la Geografie am intampinat ceva probleme in conditiile in care am facut 3 ani de geografie si desen.
Partea ce mai frumoasa cand incepe scoala este mersul la cumparaturi de caiete, partea mea preferata.
Abia astept sa mergem sa luam ce avem nevoie. Facem o lista cu cele necesare. Am alocat 2 milioane pentru tot ce trebuie. 
O sa aleg Auchan, au de toate acolo, bani si rabdare sa avem!
 
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...