vineri, 11 septembrie 2020

Jurnalul unei femei simple (15/2020)

 

Azi 
orele amiezii, 11 Septembrie
 
Afara,
Caldura de vara, desi este septembrie inca nu am scapat de acea caldura sufocanta care iti stoarce pur si simplu energia din tine.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca am reusit sa trec saptamana cu bine fara mari incidente si mai ales probleme cu fierea cum am avut saptamana trecuta. Pentru ca usor usor mi se aliniaza neuronii, se vede ca vine toamna si scad temperaturile.
 
 Ma gandesc
Cum sa ies dintr-o poveste in care am intrat pentru ca nu e povestea pe care am crezut ca este. Dezamagirea e la mine mereu acasa aliniata cu naivitatea. Mereu imi spun ca sa nu mai cred in dulcegarii si vorbe goale.

Sper
Ca in aceasta luna sa reusesc sa termin cartea inceputa. Sa ne descurcam cu scoala online sa putem intra intr-un ritm cat de cat ok si sa terminam cu bine acest semestru scolar care incepe de luni 14 septembrie. Imi este teama pe undeva ca nu vom tine pasul dar ne straduim.

Citesc
Inca citesc la Doua mii de ani.
 
In casa
Cam dezordine. Maine e zi de curatenie ca de obicei.

In bucatarie
Miros de cafea, castraveti si vinete.
 
Ce mai mesteresc  
Ma gandesc la schimbarea dulapului de bucatarie. Cum sa-l dau jos, dar mai ales unde sa depozitez tot ce am in el. Peretele trebuie curatat si zugravit. In balcon la fel am un dulap care e terminat. Greu ma urnesc cand trebuie sa fac ceva. 

Vreau
Sa scriu mai mult si sa citesc mai mult. 

Planuri
Unele mai marunte sa fac ordine in rafturile cu haine. Sa petrec saptamanal timp cu mine, eventual zilnic cate o jumatate de ora doar eu cu mine si atat, fara telefon, calculator, televizor, fara conectare la lumea virtuala. Sa ma conectez mai des cu natura.

Am invatat
Ca puterea sta doar in noi sa facem lucrurile sa fie mai bune, frumaose si de valoare. Sa nu mai credem in balarii si iluzii. Nu vine nimeni de nicaieri sa faca in locul tau, sa simta in locul tau, sa traiasca si sa faca lucruri marete. Pana si in cele mai banale lucruri sta ceva maret. Maret nu inseamna a scrie carti si apoi le vinzi pe elefant sau libris. Sau a fi nu stiu ce speaker, vedeta etc. Maretia nu consta in a fi neaparat popular.

Un citat/extras:
conflictul intre gindire si actiune... extras din cartea lui Sebastian M.
Cartea are o serie de paragrafe extraordinare, pline cu substrat si de realitati ramase si azi valabile. Din ce am citit eu scriitorul a fost evreu, dar asta nu ma impiedica nicio secunda sa citesc randurile sale. Cata lupta si traire a avut acest om la viata lui.

Imi place sa:
Sa privesc natura, cerul, sa respir si sa scriu. 

Azi:
Nu a fost o dimineata prea grozava. Sper sa inchei ziua cu bine.

Fotografii:
 







 

 




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...